English

حجت الاسلام محمدباقرفلسفی :

لیست اصلاح‌طلبان اردبیل بعد از تایید صلاحیت اعلام می شود/ برخی نمایندگان لیست امید خلاف وعده کردند

رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل با اشاره به اینکه لیست اصلاح طلبان بعد از تایید صلاحیت ثبت نام کننده ها مشخص می شود گفت:شورای عالی اصلاح طلبان در جلسات هفتگی خود کارنامه نیروهای اصلاح طلب را مورد بررسی قرار می دهند اما لیست نهایی بعد از تایید صلاحیت ها اعلام می شود.

لیست اصلاح‌طلبان اردبیل بعد از تایید صلاحیت اعلام می شود/ برخی نمایندگان لیست امید خلاف وعده کردند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،حجت الاسلام محمدباقرفلسفی رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل  با اشاره به اینکه لیست اصلاح طلبان بعد از تایید صلاحیت ثبت نام کننده ها مشخص می شود گفت: شورای عالی اصلاح طلبان در جلسات هفتگی خود کارنامه نیروهای اصلاح طلب را مورد بررسی قرار می دهند اما لیست نهایی بعد از تایید صلاحیت ها اعلام می شود.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته عده ای از نمایندگان لیست امید خلاف وعده کردند گفت: امیدواریم در این دوره به نتیجه خوبی جهت ارایه لیست منسجم و قوی برسیم.

رئیس شورای عالی اصلاح طلبان استان اردبیل گفت: جایگاه احزاب چه اصولگرا و چه اصلاح طلب در سطح رای جمع کن تنزل پیدا نکند گر چه یکی از میکانیسم های اصلی استیفای حقوق سیاسی مردم، انتخابات است و احزاب هم در کنار مردم خواهد بود.

فلسفی گفت: انتخابات مظهر اراده ملت است و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور میانگین هر دو سال یک انتخابات در کشور برگزار شده و احزاب نیز در جریان سازی آن نقش تاثیرگذاری داشته است.

وی با بیان اینکه شورای عالی اصلاح طلبان در طول سال جلسات منظمی برگزار کرده افزود: گر چه عده ای همواره احزاب را مورد بی مهری قرار می دهند اما احزاب برای کارهای سیاسی و انتخابات آتی برنامه اساسی دارند و قطعا به عنوان بازوی نظام در کنار ملت و دولت حضور خواهند داشت.

فلسفی افزود:  گرانی بنزین تا حدودی فضای انتخاباتی را تحت الشعاع قرار داده است اما جریان های سیاسی برای ایجاد فضای رقابتی سالم و دفاع از رزومه نمایندگان مورد حمایت خود وارد گود می شوند.

وی با اشاره به اینکه احزاب در دوران مختلف با فراز و نشیب هایی مواجه شده اند افزود: شرایط حاکم جامعه به نقش احزاب در انتخابات و کارکرد آنها تاثیر گذار است.

رئیس شورای عالی اصلاح طلبان در پایان گفت: در صورت عدم تایید صلاحیت افراد مورد نظر جریان اصلاحات ، در رابطه با نحوه ورود به انتخابات اعضای شورا تصمیم می گیرند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه