English

نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا در ذوب آهن اصفهان برگزار شد

نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا با اصحاب رسانه استان اصفهان با هدف هم اندیشی جهت توسعه فعالیت های رسانه ای شستا در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا در ذوب آهن اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر روابط عمومی شستا در نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا در ذوب آهن گفت: هدف از تشکیل نشست های استانی ایجاد فضای هم افزایی، همراهی و هماهنگی های شرکت های تابعه جهت استفاده از حداکثر ظرفیت های مجموعه شستا می باشد.

 حسن محمدی بیان داشت: این اقدام که از استان خوزستان آغاز شد، علاوه بر تنوع بخشیدن به ارتباطات رسانه ای، اهداف شستا در استان های مختلف پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه مدیرعامل شستا توجه ویژه‌ای به حوزه رسانه‌ دارد، گفت: با توجه به گام‌های موثری که شستا برای بورسی‌شدن برمی‌دارد، حوزه رسانه از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا به دلیل تنوع استانی شرکت‌های تابعه شستا در کشور، نقش رسانه‌های استانی پررنگ‌تر و ویژه‌تر می‌شود.

مدیر روابط عمومی شستا از تدوین سند راهبردی رسانه ای هلدینگ شستا خبر داد و گفت: این سند هنوز ابلاغ نشده است و با تایید دکتر رضوانی فر مدیرعامل شستا به زودی ابلاغ می گردد تا فعالیت های رسانه ای شرکت های تابعه شستا از حالت جزیره ای خارج شده و یکپارچه و هماهنگ شود . 

عضو هیات مدیره شستا در ادامه گفت: این نشست‌ها را زمینه ساز هم‌افزایی و انسجام روابط‌عمومی‌ ها دانست و گفت: یکی از وظایف اصلی روابط‌عمومی‌ها پمپاژ امید و فضای مثبت در جامعه است.

ملکوتی‌خواه روابط‌عمومی‌ها را بهترین ابزار برای دستیابی به شفافیت در سازمان‌ها دانست و گفت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها مهم و تصمیم‌ساز است و سازمان‌ها با استفاده از ظرفیت و توان روابط‌عمومی‌ها می‌توانند خدمات، اقدامات و فعالیت‌های خود را به اطلاع مردم و مخاطبان برسانند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی ترکیبی از علم و هنر است، افزود: روابط‌عمومی‌ها با استفاده از علم و هنر در ارتباطات خود، پیونددهنده میان دو مجموعه درون و بیرون سازمان‌ هستند.

عضو هیات مدیره شستا با اشاره به مشکلات موجود در خصوص تامین مواد اولیه در ذوب‌آهن بیان کرد: با توجه به سیاست هم‌افزایی در میان شرکت‌های تابعه شستا و رفع مشکل تامین مواد اولیه، افزایش سرمایه شرکت ذغال‌سنگ پرورده طبس انجام می‌شود تا بتوانند مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن را تامین کنند.

 به گزارش موج، نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا با اصحاب رسانه استان اصفهان با حضور مدیر روابط عمومی شستا، مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و مشاور رسانه ای و امور مجلس مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با هدف هم اندیشی جهت توسعه فعالیت های رسانه ای شستا در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی