English

فریدون همتی مطرح کرد؛

راه اندازی مجتمع گندله سازی مادکوش در هرمزگان

استاندار هرمزگان راه اندازی مجتمع گندله سازی مادکوش را اقدام بسیار مهمی دانست که به تکمیل زنجیره تولید فولاد در هرمزگان کمک بسیاری می کند.

 راه اندازی مجتمع گندله سازی مادکوش در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان  در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان که با حضور مدیرعامل صندوق توسعه ملی و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در مجتمع گندله سازی مادکوش در غرب بندرعباس برگزار شد، عنوان کرد: راه اندازی این مجتمع اقدام بسیار مهمی است که به تکمیل زنجیره تولید فولاد در هرمزگان کمک بسیاری می کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این مجموعه به شکل مناسبی آماده بهره برداری شده و در آینده نزدیک فاز نخست آن با ظرفیت تولید دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندله به بهره برداری می رسد.

استاندار هرمزگان افزود: عملیات فاز دوم این مجتمع که ظرفیت تولید آن را به پنج میلیون تن افزایش خواهد داد نیز به زودی آغاز می شود.

همتی تصریح کرد: برای حل مشکل سرمایه در گردش مجتمع گندله سازی مادکوش و آغاز عملیات فاز دوم آن کمک ها و حمایت های مناسبی از طریق پرداخت تسهیلات توسط صندوق توسعه ملی و بانک صنعت و معدن انجام می شود.

وی گفت: راه اندازی این مجتمع یک کار بسیار مهم  در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در هرمزگان است و با تمام توان از اجرای این پروژه های بزرگ تولیدی و اشتغالزا در استان حمایت می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه