English

الله شکر عبدی:

باید از ظرفیت های جمعیت هلال احمر برای ترویج نماز استفاده کرد

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: باید از ظرفیت های جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای ترویج نماز به نحو احسن استفاده کرد.

باید از ظرفیت های جمعیت هلال احمر برای ترویج نماز استفاده کرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، الله شکر عبدی ، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل در دیدار با مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر ظرفیت ها و پتانسیل های متعددی دارد که باید از آن ها برای ترویج و گسترش نمازخوانی نهایت استفاده را بکنیم.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با اقشار مختلف مردم در ارتباط است، تصریح کرد: در جریان حوادث و بحران ها، جمعیت هلال احمر در کنار مردم است و از طرفی دیگر با مردم ارتباط نزدیکی دارد که باید از آن ظرفیت ها استفاده کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: در تمامی شعبات شهرستان های استان اردبیل که بیش از 5 نفر پرسنل دارد، نماز جماعت اقامه می شود.

حجت الاسلام سید علی فاطمی نیا با بیان اینکه در شعبات و پایگاه های جمعیت هلال احمر استان ، نمازخانه ها دایر می باشد، اضافه کرد: در هر 10 شعبه جمعیت هلال احمر استان اردبیل نماز جماعت اقامه می شود که نشان از ایمان قلبی کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر است.

 وی با بیان اینکه در همه جلسات جمعیت هلال احمر استان اردبیل مباحث اخلاقی و دینی مطرح می شود، ادامه داد: اهمیت و فضیلت نماز باید در بین اقشار مختلف مردم تبیین شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: حسن خلق مسئولان و ائمه جماعات موجب جذب حداکثری کارکنان در زمینه اقامه نماز جماعت می شود.

رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این نشست با بیان اینکه اقامه نماز جماعت جزو برنامه های اولویت دار کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر است، تشریح کرد: سفید و قرمز پوشان جمعیت هلال احمر در همه حال و در بدترین شرایط در کنار مردم بوده و به آن ها خدمت می کنند که این کار نشان از ایمان قلبی آن ها است و اقامه نماز توسط افراد با فضیلت و دیندار یک مساله مهم است که در جمعیت هلال احمر انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سال های متمادی مورد تقدیر ستاد اقامه نماز قرار گرفته است، افزود: جمعیت هلال احمر از برنامه های مبتکرانه و خلاقانه در زمینه اقامه نماز حمایت می کند.

گفتنی است در پایان این نشست نماز جماعت با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه