English

سیاوش محمدی مطرح کرد؛

ورود توده هوای سرد از امروز به استان اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: سامانه بارشی و توده هوای سرد از امروز استان اردبیل را فرا می گیرد.

ورود توده هوای سرد از امروز به استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی توده هوای سرد به استان اردبیل نفوذ کرده و سامانه بارشی از امروز (پنجشنبه 23 آبان) در استان فعال خواهد بود.

وی بیان کرد: از عصر امروز با تقویت زبانه های پرفشار در سطح زمین، کاهش دمای 10 تا 14 درجه ی سلسیوسی به ویژه طی روزهای جمعه 24 آبان و شنبه 25 آبان در استان رخ خواهد داد؛ ضمناً سرمای هوا تا اواخر هفته آتی در استان تداوم خواهد یافت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با استقرار کامل این سامانه بارشی افزایش ابرناکی، وزش باد (گاهی تند)، بارش باران و برف و مه در غالب مناطق استان انتظار می رود.

محمدی تصریح کرد: لازم بذکر است که بارش ها طی امروز تا بعد از ظهر جمعه بصورت باران خفیف بوده و از عصر روز جمعه تا اواسط هفته آینده در نواحی مرکزی و جنوبی استان بصورت بارش متناوب برف پیش بینی می شود.

وی گفت: در مناطق شمالی استان (شهرستان های پارس آباد و بیله سوار) بارش خفیف باران طی این مدت احتمال می رود و شاهد بارش موثری در این مناطق نخواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: با توجه به سرمای هوا، بارش باران و برف و رخداد مه، اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی و یخبندان و کاهش دید افقی طی این مدت دور از انتظار نخواهد بود.

محمدی گفت: با توجه به کاهش محسوس دما رعایت مصرف بهینه حامل های انرژی توصیه می گردد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه