English

مدیر کل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

تداوم بارش باران و برف همراه با وزش باد در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از تداوم بارش باران و برف همراه با وزش باد تا ظهر جمعه در بیشتر مناطق استان اردبیل خبر داد.

تداوم بارش باران و برف همراه با وزش باد در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی دولتی مهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: براساس نقشه های هواشناسی، امروز آسمان استان ابری و در مناطق مرکزی با وزش باد گاهی با سرعت تند تا شدید بوده و در ادامه فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا پنجشنبه در مناطقی از استان بارش باران و برف پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: از بعدازظهر فردا پنجشنبه 9 اسفند ضمن تداوم وزش باد، موج دوم بارش باران و برف در سطح استان بویژه در مناطق شمالی و جنوبی استان آغاز می شود و تا ظهر جمعه ادامه می یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: با توجه به کاهش نسبی دما از پنجشنبه شب در مناطقی از استان اردبیل بارش بصورت برف پیش بینی می شود.

دولتی مهر بیان کرد: از عصر جمعه با توجه به خروج سامانه از منطقه بتدریج از میزان ابرها کاسته شده و آسمان مناطق مرکزی و جنوبی استان تا روز یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری اما در مناطق شمالی استان،آسمان نیمه ابری تا ابری پیش بینی می شود.

وی گفت: ضمن اینکه طی روزهای جمعه و شنبه و یکشنبه در مناطق مرکزی و بویژه مناطق جنوبی استان در طول شب ها دمای هوا در مناطق مرکزی 1 الی 2 درجه زیر صفر ، در مناطق جنوبی استان 3 الی 6 درجه زیر صفر خواهد رفت.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: طی دیشب تا صبح امروز چهارشنبه 8 اسفند در بیشتر مناطق استان بارش باران و در مناطق کوهستانی بارش برف بارید که بیشترین میزان باران از ایستگاه بارانسنجی کجل خلخال با 11 میلیمتر و بیشترین بارش برف از ایستگاه بارانسنجی آلوارس (سرعین) با 10 سانتیمتر به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه