English

صغری فرشی:

۶ دفتر خدمات مسافرتی در اردبیل مجوز گردشگری سلامت دریافت کرده اند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: 6 دفتر خدمات مسافرتی در اردبیل مجوز گردشگری سلامت دریافت کرده اند.

6 دفتر خدمات مسافرتی در اردبیل مجوز گردشگری سلامت دریافت کرده اند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، صغری فرشی ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید به اینکه در راستای توسعه گردشگری سلامت اقدامات مختلفی در سطح این استان انجام می شود، گفت: از جمله 6 دفتر خدمات مسافرتی، مجوز گردشگری سلامت دریافت کردند.

وی وجود چشمه های متعدد آبدرمانی را ظرفیت کم نظیر این استان دانست و گفت: همچنین نهضت احداث هتل های 5 ستاره در اردبیل آغاز شده و در کوتاه مدت این استان می تواند مرکزی برای گردشگری سلامت کشور باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل افزود: با توجه به ظرفیت های موجود امید می رود با مشارکت استان های همسایه بتوان نسبت به توسعه گردشگری سلامت در شمال غرب کشور و جذب گردشگران خارجی اقدام کرد.

فرشی بیان کرد: بسیاری از استان ها با وجود برخورداری از قابلیت های متعدد، قادر به شکوفایی اقتصاد خود از محل گردشگری نیستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: تعریف محورهای جدید گردشگری که توجهی به استان های مستعد دارد می تواند این استان ها را از بن بست توسعه خارج کرده و رشد و شکوفایی اقتصادی آن ها را رقم بزند.

فرشی تصریح کرد: از جمله محورهای پیشنهادی استان های گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان است که می تواند با محوریت گردشگری سلامت پذیرای گردشگران باشد.

به گفته وی اردبیل به عنوان دروازه قفقاز محل ورود گردشگران خارجی است و می تواند مقصد گردشگری سلامت، آیینی و زمستانی باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه