English

با حضور معاون نوسازی مدارس هرمزگان و اعضای جامعه یاوری فرهنگی؛

مدرسه دکتر عباس خالصی در میناب به بهره برداری رسید

با حضور معاون نوسازی مدارس هرمزگان و دکتر خالصی، مدرسه دکتر عباس خالصی در روستای نصیرایی شهرستان میناب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدرسه دکتر عباس خالصی در میناب به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،   سجاد جلال زاده نانگی  معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، در آیین افتتاح این فضای آموزشی ، گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و با زیربنای 600 متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه برای احداث این مدرسه 13 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: از این میزان، چهار میلیارد ریال را دکتر علاس خالصی از خیرین پایتخت نشین تامین کرده و 9 میلیارد ریال دیگر نیز از محل اعتبارات نوسازی پرداخت شد.

معاون نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان عنوان کرد: این پروژه شامل شش کلاس درس، سرایداری، سرویس بهداشتی، محوطه سازی و دیوارکشی است.

وی افزود: عباس خالصی، خیری که در ساخت این مدرسه با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان مشارکت داشته است، عضو جامعه یاوری فرهنگی است.

عباس خالصی خیر عضو جامعه یاوری فرهنگی نیز گفت: بزودی عملیات اجرایی ساخت کتابخانه این مدرسه را نیز شروع خواهم کرد. 

وی افزود: در آینده نزدیک و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، عملیات اجرایی احداث هنرستان در شهرستان میناب را شروع خواهیم کرد.

دکتر عباس خالصی پیش از این، یک مدرسه 6 کلاسه را نیز در جزیره قشم احداث کرده است.

گفتنی است؛ موسسه خیریه جامعه یاوری فرهنگی سال 62 با این هدف که هیچ کودکی به خاطر فقر مادی از تعلیم و تربیت باز نماند و فرصت‌های برابر برای دستیابی به تحصیل و دانش‌افزایی برای همه کودکان و نوجوانان وجود داشته باشد، تاسیس شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه