English

سردار سید محمد باقرزاده در یادواره شهدای دانش آموزی بندر خمیر؛

شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی ها در تاریخ دفاع مقدس ما می درخشند

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، عنوان کرد: شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی ها درتاریخ دفاع مقدس ما می درخشند.

شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی ها در تاریخ دفاع مقدس ما می درخشند

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار سید محمد باقر زاده  فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  با اشاره به اینکه  شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی ها در تاریخ دفاع مقدس ما می درخشند، گفت: در بین مجاهدان راه خدا کسانی هستند که سعادت آیندگان را رقم می زنند و درتاریخ پرافتخار دفاع مقدس ماالگوها، نماد، اسوه و چراغ های روشن و فروزانی بیرون می آید که آیندگان از آنها درس می گیرند از جمله شهید حسین فهمیده، شهید بهنام محمدی ها و اگر به دل تاریخ برویم و به کربلا برگردیم قاسم بن الحسن و عبدالله بن الحسن ما این شخصیت ها را داریم که نماد و اسطوره شدند وآمده اند تا راه گم نشود.

وی به مسئله داخلی عراق اشاره کرد و یا آوری کرد: مردم عراق باید قدر شهدای عزیزشان را بدانند و حتی این شهید اخیر را که اینگونه به شهادت رساندند، این شهدا بودند که در مقابل دشمن ایستادند، این اتفاقات نشان از این است که گوشه ای از کار مشکل پیدا کرده و این مشکل شیطنت آمریکا و بی بصیرتی افراد فریب خورد ه است.

سردارباقرزاده خاطرنشان کرد: جسم ظاهر مهم نیست این پشتوانه و قدرت الهی و ایمانی است که کوه ها را جابه جا می کند وامریکا از آن هراس دارد. جنایات امریکا نباید فراموش شود چرا عراق به چنین وضعیتی رسیده زیرا دست هایی آمدند و در همین فضای مجازی آمریکا را فرشته نجات عنوان کردند و این به جهت بزرگ کردن آمریکا و فریب دادن بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه