English

در ٧ ماهه نخست امسال؛

کشف بیش از ۷ تن مواد مخدر در میناب

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 7 تن و700 کیلوگرم انواع مواد افیونی در 7 ماهه نخست امسال در شهرستان میناب خبر داد.

کشف بیش از 7 تن مواد مخدر در میناب

به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، سرهنگ عباسعلى بهدانی فرد   جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان ، در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری مامورین انتظامی کلانتری و پاسگاه های انتظامی این شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی،کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند در 7 ماهه نخست امسال 7 تن و700 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل 7 تن و 17 کیلو گرم تریاک، 649 کیلو گرم حشیش ، 23 کیلو گرم هروئین، 19 کیلوگرم مرفین و 31 کیلو گرم سایر مواد است که با هوشیاری ماموران درسال جاری در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ بهدانی فرد خاطر نشان کرد: در 7 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کشفیات مواد مخدر در شهرستان میناب 61 درصد رشد داشته که در این مدت 479 نفر معتاد متجاهر و بلامکان دستگیر و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شده ا ند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در پایان اظهار داشت: در مدت یاد شده 130 قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر دستگیر و 8 باند سازمان یافته که در امر قاچاق مواد مخدر فعالیت داشتند توسط ماموران انتظامی شهرستان میناب شناسایی و متلاشى شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه