English

فاطمه نوروزیان در گفتگو با موج؛

مرگ و میر ناشی از آنفولانزا در میناب، شایعه است

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تا کنون هیچ گونه مرگ و میری ناشی از ابتلا به آنفولانزا در هرمزگان نداشته ایم.

مرگ و میر ناشی از آنفولانزا در میناب، شایعه است

فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به مطرح شدن شایعاتی خصوص  مرگ و میر در شهرستان میناب بر اثر ابتلا به آنفولانزا ، عنوان کرد: تا کنون هیچ گونه مرگی ناشی از آنفلوانزا گزارش نشده است.

وی با اشاره به 4 مورد فوتی مشکوک ابتلا به آنفولانزا در میناب، گفت: با نمونه برداری از 3 نفر جواب منفی بوده و منتظر جواب نمونه برداری نفر آخر هستیم.

وی تاکید کرد: افراد زیر 5 سال، بالای 60 سال  و کسانی که بیماری های زمینه دارند به دلیل شرایط جسمی خاص در این فصل از سال حتما واکسن آنفولانزا را تزیق کنند.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیماری عفونت ریه نیز یک بیماری خطر ناک است و علائم آن نیز مشابه آنفولانزا است و این بیماری بسیار خطر ناک بوده و سابقه مرگ و میر داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون مرگی ناشی از آنفولانزا در استان نداشته ایم عنوان کرد: 70 نفر با تشخیص دکتر در بیمارستان بستری شده اند، اما با نمونه برداری انجام شده هیچ گونه علائم ناشی از آنفولانزا یافت نشده و جواب منفی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه