English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان اعلام کرد

پرداخت بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان ازپرداخت بیش از۱۷۵ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان در سال 98 خبر داد.

پرداخت بیش از ۱۷۵ میلیارد تومان مستمری به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی گفت: در هفت ماهه سال جاری بیش از ۱۷۵ میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان مستمری توسط کمیته امداد اصفهان به مددجویان و نیازمندان پرداخت شد.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۰۴ هزار خانوار نیازمند با جمعیتی بالغ‌بر ۱۹۶ هزار نفر مستمری‌بگیر کمیته امداد در استان اصفهان هستند، افزود: پرداخت ماهیانه و منظم مستمری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حمایتی این نهاد است.

بنایی با تأکید بر اینکه پرداخت مستمری برنامه‌ای تثبیت‌کننده است، توضیح داد: هدف اصلی در این زمینه جلوگیری از ایجاد فقر مطلق است و پس‌ازآن فراهم کردن شرایط خانوارهای تحت حمایت برای فعالیت‌های توانمندسازی است.

وی بابیان اینکه تمام خدمات ارائه‌شده در حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان رویکردی توانمند ساز دارند، گفت: کمک به درمان، تحصیل، ازدواج، جهیزیه و مسکن از خدماتی است که راه مددجویان به‌ویژه ایتام و فرزندان نیازمند را برای ساخت آینده‌ای بدون فقر و نیازمندی هموار می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اصفهان با اشاره به نحوه تأمین منابع برای پرداخت مستمری به مددجویان، خاطرنشان ساخت: مستمری مددجویان از محل بودجه دولتی تأمین می‌شود و کمک‌های مردم نیکوکار اصفهان در سایر زمینه‌های حمایتی به‌ویژه جهیزیه، درمان، تأمین لوازم ضروری زندگی، تحصیل و سایر کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه