English

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم (ع) خبر داد

کسب رتبه اول بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان در بخش زایشگاه در کشور

رئیس بیمارستان عیسی بن مریم از کسب رتبه اول بیمارستان عیسی بن مریم(ع) اصفهان در بخش زایشگاه در کشور خبر داد.

کسب رتبه اول بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان در بخش زایشگاه در کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید امین رضا طباطبایی در جمع اصحاب رسانه گفت: بر اساس رتبه بندی سازمان بهداشت بیمارستان عیسی بن مریم موفق به کسب رتبه اول کشور در حوزه‌های پزشکی، پیرا پزشکی، مامایی و زایشگاه شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان عیسی بن مریم با قدمت و سابقه حدود 200 هزار متولد تا به امروز و ماهیانه 125 زایمان طبیعی لوح برتر بیمارستان دوستدار مادر و ترویج زایمان طبیعی و لوح برتر بیمارستان دوستدار کودک را کسب کرده است.

عضوهیات مدیره بیمارستان عیسی بن مریم با اشاره به یکصدو پانزدهمین سال تاسیس بیمارستان عیسی بن مریم افزود: چشم انداز کلی این بیمارستان ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان به بیماران و مراجعه کنندگان است.

طباطبایی گفت: بیمارستان عیسی بن مریم تنها بیمارستان غیرآموزشی اصفهان است که خدمات خود را با تعرفه دولتی به مردم و همشهریان ارئه می دهد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف بیمارستان اضافه کرد: بیمارستان عیسی بن مریم در بخش‌های  مختلفی از جمله ارتوپدی، بخش زنان و زایمان، جراحی پلاستیک و زیبایی، جراحی ستون فقرات، اورولوژی، چشم، گوارش، روان پزشکی، طب سنتی، طب فیزیکی، پوست ومو، آسم و آلرژی، غدد، گوش و حلق بینی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.

رییس بیمارستان عیسی بن مریم بیان داشت: ماهیانه بالغ بر ۱۷ هزار ویزیت و ۷۵۰ عمل جراحی و روزانه حدود ۷ زایمان در بیمارستان عیسی بن مریم (ع)  انجام می شود.

طباطبایی ادامه داد: این بیمارستان با داشتن 19 بخش تخصصی و فوق تخصصی ، 7 اتاق عمل ، 120 تخت فعال و 550 نفر کادر مجرب و جوان که 250 نفر از آنان را کادر پرستاری تشکیل می دهند مشغول خدمت رسانی به بیماران است .

 وی گفت: بیمارستان عیسی بن مریم یکی ازمراکز مهم ارتوپدی استان اصفهان است که یکی از نواقص طولانی مدت در این حوزه دستگاه سیتی اسکن بود که خوشبختانه دستگاهی که کلیه خدمات را پوشش دهد در این مرکز مستقر گردیده است.

مدیر عامل و عضو هیات مدیره بیمارستان عیسی بن مریم در ادامه این نشست خبری گفت: خیریه بیمارستان عیسی بن مریم در راستای حمایت از بیماران نیازمند، بازسازی و توسعه بیمارستان افتتاح شده است.

رسول یاحی بیان کرد: ویژگی شاخص این خیریه خدمات دهی به  کسانی که  فقط مشکلات مالی دارند، نمی باشد بلکه نکته قابل توجه این است که بعضا افرادی که دچار فقر عاطفی هستند را خیریه در جهت بهبود فرهنگ و بهداشت به آنها خدمت رسانی می کند.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در بیمارستان عیسی بن مریم به دنیا آمده اند و ما از همه این عزیزان دعوت می‌کنیم تا به خیریه عیسی بن مریم بپیوندند و همان گونه که روزی در این بیمارستان به دنیا آمدند کمک کنند فرزندان این شهر به سلامت به دنیا آمده و آینده‌ای روشن برای کشور بسازند.

به گزارش موج، بیمارستان عیسی بن مریم یکی از قدیمی ترین بیمارستان های ایران و اصفهان است که در سال 1282 توسط امین الشریعه تاجر اصفهانی اهدا شده است و نمای بیرونی این بیمارستان تاریخی کار مرحوم عیسی بهادری یکی از هنرمندان شهر اصفهان که در سال 1384 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه