English

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد؛

دبیرخانه گام دوم انقلاب بر عهده انجمن اسلامی دانش آموزان است

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در حال پیگیری است و دبیرخانه آن در حوزه آموزش و پرورش بر عهده انجمن اسلامی دانش آموزان واگذار شده است.

دبیرخانه گام دوم انقلاب بر عهده انجمن اسلامی دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حسین میرشریف رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد در نشست خبری که در آستانه یوم‌الله 13 آبان برگزار شد افزود: تمام این پرونده‌ها در پرتال همکلاسی آسمانی آماده شده که بزودی در مراسمی رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: دبیرخانه همکلاسی آسمانی کشور که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز است به این استان واگذار شده و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی ادامه دارد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد تاکید کرد: برگزاری برنامه فرهنگی همکلاسی آسمانی همه ساله در مرکز استان و شهرستان‌ها با حضور دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

میرشریف به طرح های این تشکل در استان یزد اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون طرح لشگر فرشتگان ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار شده و سرگذشت‌پژوهی از مادران، همسران و خواهران شهیدان به پابان رسیده است.

وی تصریح کرد: موضوع بیانیه گام دوم انقلاب در حال پیگیری است و دبیرخانه آن در حوزه آموزش و پرورش  بر عهده این تشکل واگذار شده است.

این مسئول به برنامه‌های بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: دیدار دانش‌آموزانبا نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، برگزاری ۲ همایش و مسابقه دوچرخه‌سواری ویژه دانش‌آموزان پسر و مسابقه دومینو ویژه دانش‌آموزان دختر برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه