English

بسیج نشانه وحدت ملت ایران است

فرماندار بهاباد گفت: بسیج متشکل از بهترین جوانان و نشانه وحدت ملت است.

بسیج نشانه وحدت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدمهدی خانی‌زاده بهابادی فرماندار بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا از جمله دانش آموز شهید محمدحسین فهیمده در هفته بسیج دانش آموزی اظهارداشت: معلمان در هشت سال دفاع مقدس نقش زیادی در ترویج فرهنگ شهادت طلبی و ایثار داشتند.

وی تصریح کرد : رسالت دانش آموزان به فرموده مقام معظم رهبری تحصیل علم ، کسب دانش و تهذیب نفس است و شما باید در میدان علم برای کسب دانش بیشتر تلاش کنید.

وی با بیان اینکه شهید فهمیده به عنوان پیشقراول ۳۶ هزار دانش آموز شهید بر قله علم و دانش می درخشد، خاطرنشان کرد: مهمترین وظیفه ما گسترش و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان و وفاداری به آرمان‌های امام و شهیدان است.

خانی زاده بهابادی تاکید کرد: بسیج، مجموعه ای از پاکترین، فداکارترین و آماده ترین جوانان به شمار می رود که در راه اهداف عالیه ملت و برای به کمال رساندن جامعه، پا به عرصه وجود گذاشت.

وی بیان‌داشت: بسیج در حقیقت، مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت است، همه میدان‌هایی که آنها در آن حضور پیدا کردند، ملی و متعلق به ملت است، هیچ زمان کشور از یک مجموعه عظیم که از بهترین فرزندان و با این خصوصیات تشکیل شده، بی نیاز نبوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه