English

سعید حسینی پور:

حذف پول نقد از چرخه کرایه تاکسی/ رانندگان تاکسی از تاکسیمتر استقبال نکردند

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: حذف پول نقد از چرخه کرایه تاکسی‌های درون شهری با برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده در نیمه نخست سال ۹۹ در بندرعباس اجرا می‌شود.

حذف پول نقد از چرخه کرایه تاکسی/ رانندگان تاکسی از تاکسیمتر استقبال نکردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  سعید حسینی‌‎پور رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه در بسیاری از کلانشهرها پرداخت کرایه تاکسی از طریق دستگاه کارتخوان و یا تاکسی‌متر نصب شده در تاکسی ها میسر می شود، اظهار کرد: نصب و راه اندازی دستگاه پوز و تاکسیمتر در تاکسی برای رانندگان هزینه ی مازادی بشمار می رود و این امر موجب شده تا رانندگان دریافت پول نقد از مسافران را در اولویت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی تاکسی‌متر باید برای مسیرهای ویژه از جمله فرودگاه تعبیه شود تا مقصد انتخابی و مسافت طی شده در آن برای هر مسافر متفاوت است و بر حسب مسافت محاسبه می شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: در راستای حذف پول نقد از چرخه کرایه تاکسی، برنامه اولویت‌دار این سازمان استفاده و راه‌اندازی نرم‌افزار QR مربوط به تاکسی‌ها است که مسافرها با نصب اپلیکیشن QRکد خوان بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود و ایجاد یک کیف پول الکترونیکی می توانند با بارکد تاکسی هزینه جابجایی خود را به صورت الکترونیک و بدون دخالت پول نقد پرداخت کنند.

حسینی‌پور در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۱۸۰۰ دستگاه تاکسی در ۱۵ خط سطح شهر کار جابجایی و خدمات دهی به مسافران درون شهری بندرعباس را انجام می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه