English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

شرکت گاز استان اصفهان در حال نهادینه کردن مدل سرآمدی صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: شرکت گاز استان اصفهان در حال پیاده سازی و نهادینه کردن مدل سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت کشور است.

شرکت گاز استان اصفهان در حال نهادینه کردن مدل سرآمدی صنعت نفت است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علوی بیان داشت: شرکت گاز استان اصفهان در راستای دستیابی به اهداف تعالی سازمانی با تشکیل یازده کمیته تخصصی ومشارکت کارکنان خود، در حال پیاده سازی و نهادینه کردن مدل سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت کشور است که یکی از این کمیته های یازده گانه کمیته تکنولوژی است.

وی افزود:تدوین برنامه اجرایی و پایش پروژه های بهبود فناوری، بازنگری و بروزآوری فرم ارزیابی فناوری منطبق با ارزش های پیشنهادی مدل کسب و کار و الویت بندی بر اساس آن، بازنگری و بروزآوری نقشه راه فناوری و تدوین گزارش ارزیابی کارایی و اثربخشی فناوری های بهبود یافته مهمترین اقدامات اصلاحی است که پس از خود ارزیابی سال 97 می توان به آن اشاره داشت.

سید مصطفی علوی گفت: همچنین به منظور تعیین میزان اثربخشی تکنولوژی ها در فرم های مربوطه شاخص های مرتبط با تکنولوژی ها و میزان تاثیر تکنولوژی مشخص شد و پس از انجام این اقدامات نتیجه در اختیار مشاور تعالی سازمانی قرار گرفت تا نسبت به شناسایی تکنولوژی های کلیدی سازمان اقدام گردد .

وی افزود: در گام نخست طی چند جلسه تعداد 232 تکنولوژی شناسایی شد که تعداد 104 تکنولوژی ویژه شرکت گاز ، مشخص گردید سپس با استفاده از عوامل کلیدی موفقیت (شامل ده شاخص) واحد های مربوطه نسبت به امتیاز دهی به تکنولوژی اقدام کرده و در نهایت 43 تکنولوژی شناسایی شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با هدف تدوین نقشه راه جدید، مدیریت تکنولوژی برای هر یک از 43 تکنولوژی کلیدی شناسایی شده یک شناسنامه تکنولوژی تهیه و پس از تبیین نقاط ابهام ، تکمیل شناسنامه ها در دستور کار قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه