English

تجلیل از برگزیدگان بخش ادبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

برگزیدگان بخش ادبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت معرفی و تجلیل شدند.

تجلیل از برگزیدگان بخش ادبی جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، در نخستین روز از آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، برگزیدگان بخش ادبی به شرح ذیل مورد معرفی و تجلیل قرار گرفتند:

در این دوره از مسابقات در قسمت مرتبط به  کارکنان و اساتید، کاظم نظری نیا از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل؛ فرزانه شریفات از دانشگاه علوم پزشکی اهواز و مصطفی معارفوند از ستاد وزارت بهداشت به ترتیب به جایگاه اول تا سوم دست پیدا کردند.

قرآنی

 

در رده دانشجوئی نیز مجید حقی از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، محدثه شادفر از دانشگاه علوم پزشکی گلستان و غزاله شریفیان از دانشگاه علوم پزشکی همدان جایگاه های اول تا سوم را از ان خود کردند.

قرآنی 8

در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش ادبی و رشته نمایشنامه نویسی در گروه دانشجویان پریسا عباسی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حائز رتبه نخست شد؛ در فیلمنامه نویسی در گروه کارکنان و اساتید،  فرامرز نژادی قوام از دانشگاه علوم پزشکی تهران، محسن جهانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ابوالفضل عصارزاده از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده شدند.

قرآنی 3

در گروه دانشجویی نیز سجاد رنجبر از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، فاطمه رضایی افخم از دانشگاه علوم پزشکی شوشتر و امیرسبحان رستمی از دانشگاه علوم پزشکی یزد به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسابقات قرآنی همدان

در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش ادبی مربوط به  کارکنان و اساتید در رشته داستان نویسی، محمد حسین امانت از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمد امین پور حسینقلی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سحر توکلی از دانشگاه علوم پزشکی ایران حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

قرآنی 5

دربخش ادبی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در رشته داستان نویسیدر گروه دانشجویان سیده زهرا حسینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، شیوا امیری از دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان نفرات اول و دوم معرفی و تجلیل شدند.

قرآنی 2

 

بیشتر بخوانید:

تجلیل برگزیدگان بخش هنری جشنواره قرآن و عترت

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه