English

۲۱ اثر نمایشی به دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان رسید

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان از ارسال 21 اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: بعد از بازبینی آثار رسیده، 8 اثر جواز شرکت در مرحله پایانی جشنواره را به دست خواهند آورد.

21 اثر نمایشی به دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، شهرام میرزایی امروز در جلسه ستاد برگزاری سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان اظهار کرد: بعد از اتمام مهلت ارسال آثار به سی امین جشنواره تئاتر استانی، 21 گروه نمایشی آثار خود را برای شرکت در این دوره از جشنواره ارسال کردند.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان در ادامه افزود: فراخوان سی امین جشنواره تئاتر استانی اردیبهشت ماه امسال در بین گروه های نمایشی اعلام شد و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره، از استقبال گروه های نمایشی و رشد قابل توجه سی امین دوره حکایت دارد.

وی همچنین گفت: تمامی نمایش هایی که از اول شهریور سال 97 تا اول آبان سال جاری تولید و اجرای عمومی شده باشند، امکان شرکت و حضور در این دوره از جشنواره تئاتر استانی را داشتند.

دبیر سی‌امین جشنواره تئاتر استانی کردستان با اشاره به اینکه از تمامی شهرستان‌های استان اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: سنندج با 9 اثر بیشترین و شهرستان‌های بانه و مریوان هر کدام با یک اثر کمترین مشارکت را در این جشنواره دارند.

میرزایی زمان بازبینی آثار ارسال شده را هشتم تا 15 آبان ماه جاری اعلام کرد و افزود: بعد از بازبینی آثار رسیده، 8 اثر جواز شرکت در مرحله پایانی جشنواره را به دست خواهند آورد.

وی کشف و شناسایی استعدادهای موثر در پیشرفت تئاتر استان، حمایت از گروههای نمایشی جهت تولید آثار ارزشمند و اجرای عمومی در سطح استان و تعامل و همفکری هنرمندان جوان و پیشکسوت را از جمله اهداف این دوره از جشنواره تئاتر استانی برشمرد.

سی امین جشنواره تئاتر استانی کردستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان کردستان، در روزهای 27 تا 30 آبان ماه جاری راستای اهداف فرهنگی و هنری و تاکید بر تولید آثار ارزشمند مطابق با شان و پیشینه ی درخشان تئاتر در کردستان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه