English

هادی صباغی:

۱۹ شمشیرباز اردبیلی امسال در اردوی تیم های ملی حاضر شدند

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل از حضور 19 شمشیرباز اردبیلی در اردوی تیم های ملی از آغاز سال جاری خبر داد.

19 شمشیرباز اردبیلی امسال در اردوی تیم های ملی حاضر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هادی صباغی ، رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: در هفت ماهه اول سال جاری 19 شمشیرباز آقا و خانم از اردبیل به اردوی تیم های ملی دعوت شدند که 6 نفر آن ها به صورت قطعی ملی پوش شده اند.

وی با بیان اینکه گرانی تجهیزات چالش اصلی شمشیربازی کشور و اردبیل است، افزود: شمشیربازی وارداتی است و استعدادها به دلیل نبود و یا گران بودن تجهیزات فرصت رشد پیدا نمی کنند که انتظار داریم اداره کل دستگیر شمشیربازان برای تامین این تجهیزات باشد.

رئیس هیات شمشیربازی استان اردبیل اظهار کرد : در سال جاری 11 تیم متشکل از بانوان و آقایان به مسابقات کشوری و المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اعزام شدند که حاصل این اعزام ها یک مدال طلا ، 3نقره و 6 برنز است .

صباغی با اشاره به تمرینات منظم و مرتب ورزشکاران در سالن تخصصی افزود : بانوان شمشیرباز هفته ای چهار جلسه و آقایان روزانه به تمرین می پردازند اما فضای کوچک سالن باعث می شود که مشکلات زیادی برای مربیان و شمشیربازان ایجاد شود و شمشیربازی به عنوان یکی از هیات های مدال آور و برتر استان اردبیل نیاز به یک سالن تمرینی بزرگتر را با تمام وجود حس می کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه