English

مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد؛

از ویژگی های دوران دفاع مقدس باید الگو بگیریم

مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد گفت: باید با الگوگیری از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس در حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم.

از ویژگی های دوران دفاع مقدس باید الگو بگیریم

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ غلامحسین دشتی مسئول راهبردی سپاه الغدیر استان یزد در یادواره شهدا گرگین آباد بهاباد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: یادواره شهدا باید محفلی برای تبیین راه و سیره آنها  قرار گیرد و نسل حاضر بتوانند با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند

وی تصریح کرد: استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهدا در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است باید با الگوگیری از این ویژگی‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم.

وی ادامه داد : ارزش‌گذاری به مجالس یادشهدا، ارج‌گذاری به مقدسات اسلام و احکام دینی است و امت همیشه در صحنه ایران همواره شهدا را فراموش نخواهند کرد و مجالس شهدا را گرم نگه می‌دارند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران ۴۰ سالگی خود را می گذراند گفت: عدد ۴۰ یعنی بزرگی یعنی اقتدار ما در جهان لذا همه باید قدردان آن باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد : شهدا در لبیک به امام به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفتند و پیروی از ولی فقیه خط قرمز آنهاست، زیرا شهدا با علم و آگاهی و با ایثار جان خود کشور را بیمه کردند.

دشتی یادآور شدد: والدین رزمندگان در زمان دفاع مقدس با اشک شوق فرزندان، برادران و همسران خود را راهی جبهه کردند و آنها بیشترین نقش را در تربیت شهیدان داشتند.

این یادگار دفاع مقدس اظهار داشت : برای تداوم راه شهیدان راهی جز تبعیت آگاهانه از ولی فقیه نداریم چرا که سکان دار کشتی انقلاب اسلامی رهبر فرزانه انقلاب هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه