English

مجتبی حقی مقدم:

مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور با حضور ۳۴۵ ورزشکار در اردبیل برگزار می شود

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل گفت: مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 345 ورزشکار در اردبیل برگزار می شود.

مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور با حضور 345 ورزشکار در اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مجتبی حقی مقدم ، رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل گفت: سومین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی کشور- انتخابی تیم ملی با حضور 345 ورزشکار از 15 استان در دو بخش آقایان و بانوان در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رقابت ها ورزشکارانی از استان های اردبیل، تهران، اصفهان، مازندران، گیلان، خوزستان، سمنان، فارس، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، یزد، گلستان، قزوین، آذربایجان شرقی و ایلام طی روزهای 8 تا 10 آبان در مجموعه ورزشی حسین رضا زاده اردبیل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان اردبیل با اشاره به اهمیت این رقابت ها تصریح کرد: این مسابقات به لحاظ کمیت و تعداد نفرات شرکت کننده قابل توجه است و از آنجایی که این رقابت ها حکم انتخابی تیم ملی را دارد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راه خواهند یافت لذا به لحاظ حساسیت و کیفیت قطعا مبارزات فنی و درخور توجهی را شاهد خواهیم بود و امیدواریم که بتوانیم میزبان شایسته ای برای این مسابقات مهم باشیم.

حقی مقدم در خصوص زمان ورود تیم ها و زمان بندی مسابقات اظهار داشت: پذیرش، ورود تیم ها و قرعه کشی مسابقات بعد از ظهر روز سه شنبه 7 آبان انجام می گیرد و مسابقات بخش آقایان از صبح روز چهارشنبه 8 آبان استارت می خورد و تا ظهر روز پنجشنبه 9 آبان ادامه خواهد یافت، همچنین رقابت های بخش بانوان از بعد از ظهر روز پنجشنبه آغاز و تا روز جمعه 10 آبان ادامه می یابد.

وی در پایان اظهار داشت: اسپوکس یک رشته ایرانی و فراگیر است که طی چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری در کشور داشته و خوشبختانه اردبیل هم در توسعه این رشته پرمخاطب گام های موثری برداشته و امیدوارم که این رقابت ها در بالاترین سطح فنی و کیفی خود برگزار شود تا با انتخاب بهترین نفرات به استقبال رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است بهمن ماه در ایران برگزار شود، برویم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه