English

زهرا سعیدی:

طرح مطالبات آمارگیران باید متناسب با شرایط اقتصادی کشور باشد

نماینده مردم شهرستان مبارکه گفت: طرح مطالبات آمارگیران باید متناسب باشرایط اقتصادی کشور ودر اختیار نمایندگان مجلس قرار داده شود.

طرح مطالبات آمارگیران باید متناسب با شرایط اقتصادی کشور باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، زهرا سعیدی در جمع اعضای شرکت های آماری استان اصفهان به مناسبت هفته آمار بیان داشت: طرحی که در آن مطالبات آمارگیران متناسب باشرایط اقتصادی کشور باشد باید تهیه ودر اختیار نمایندگان مجلس قرار داده تا از طریق مرکز پژوهش های مجلس در سامانه قانون گذاری مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر هیچ گونه مطالبه ای از سوی آمار گیران از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشده بود، افزود: این اولین بار است که مشکلاتتان را با ما درمیان می گذارید و در این راستا می طلبد تا با تشکیل صنف به صورت منطقی و منصفانه به دنبال حق و حقوق خود باشید وتشکیل صنف نیز به عهده وزارت کار و رفاه اجتماعی و به طبع آن در استانها اداره کار و رفاه اجتماعی بوده و آمارگیران ابتدا باید مقدمات اولیه کار را انجام دهند در صورتی که گره ای در کار باشد من و همکارانم در مجلس برای باز کردن گره های احتمالی کمک خواهیم کرد. چندان که طرحی که در آن مطالبات آمارگیران متناسب باشرایط اقتصادی کشور باشد تهیه ودراختیار نمایندگان مجلس قرار داده تا از طریق مرکز پژوهش های مجلس در سامانه قانون گذاری مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

نماینده مردم مبارکه با اشاره به اینکه قابل پذیرش نیست که انجام کار آمارگیری و این فرایند بدون دارا بودن بیمه باشد، گفت:این موضوع و این مدل کار باید از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

سعیدی در پایان زیر بنای توسعه کشور را داده ها و آمار بیان کرد وبرای آمارگیران در دستیابی به اهداف خود آرزوی توفیق کرد.

شایان ذکر است؛ این همایش به مناسبت هفته آمار در سالن کوثر ملک شهر برگزار شده بود و در آن نماینده آمار گیران به بیان مسائل و مشکلات آمار گیران پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه