English

استاندار کرمانشاه در انتقاد از اپراتورها:

هزینه‌های زیرساختی را دولتی می‌گیرند و پول خدمات را خصوصی محاسبه می کنند

هوشنگ بازوند با انتقاد از وضعیت نظارت بر اپراتور‌ها در کرمانشاه، گفت: این درست نیست که ما با اعتبار دولتی زیرساخت درست کنیم که این اپراتور‌ها بیایند و با استفاده از این زیرساخت از مردم پول بگیرند.

هزینه‌های زیرساختی را دولتی می‌گیرند و پول خدمات را خصوصی محاسبه می کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با انتقاد از اپراتورهای تلفن همراه در کرمانشاه، ابراز داشت: عملاً اپراتور‌ها در استان خودمختار شده‌اند و مدیران مربوطه باید نظارت بیشتری بر کار آن‌ها داشته باشند.

وی در ادامه به مشکلات آنتن دهی در سایر نقاط استان به‌ویژه در مسیر‌های منتهی به مرز سومار اشاره کرد و افزود: هر یک از اپراتور‌ها برای خدماتی که می‌دهند از مردم پول می‌گیرند و این درست نیست که ما با اعتبار دولتی زیرساخت درست کنیم که این اپراتور‌ها بیایند و با استفاده از این زیرساخت از مردم پول بگیرند. هر اپراتور برای ارائه خدمات باید خودش زیرساخت را فراهم کند.

وی با انتقاد از اینکه نمی‌شود که ما پول بدهیم و زیرساخت تأمین کنیم و این اپراتور از این زیرساخت برای کسب درآمد خود استفاده کند تأکید کرد: همراه اول باید اعتبار شش میلیارد تومانی برای تأمین زیرساخت در مسیر منتهی به مرز سومار را پرداخت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه