English

استاندار کرمانشاه در آغاز هفته دولت:

۵۴۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در کرمانشاه افتتاح می شود

هوشنگ بازوند گفت: امسال در گرامیداشت هفته دولت ۳۳۳۸ پروژه اقتصادی و ۲۰۹۱ طرح عمرانی با اعتبار ۷۵۴ میلیارد تومان و مجموع ۵۴۲۹ پروژه افتتاح خواهد شد.

۵۴۲۹ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در کرمانشاه افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در اولین روز از هفته دولت در جمع خبرنگاران ابراز داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت امسال در کرمانشاه میزان اشتغالزایی این پروژه ها ۵۶۹۵ نفر و تعداد ۱۳۰ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

بازوند با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، اظهار داشت: ساده زیستی، رسیدگی به محرومین و مدیریت مردم محور از شاخصه های بارز ماندگاری عملکرد دولت کوتاه مدت شهیدان رجایی و باهنر در سمت مدیریت دولت بود که باید سرلوحه مدیران کنونی قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر پاسخگو بودن مدیران دستگاه های مختلف در باب عملکرد خود در هفته دولت به رسانه ها، افزود: این هفته فرصت خوبی است که مدیران شنونده انتقادات مردمی و مطالبات عمومی از طریق رسانه ها باشند.

بازگشایی مرز خسروی اصلی ترین مطالبه مردم کرمانشاه است

استاندار کرمانشاه در ادامه از آمادگی کامل طرف ایرانی برای بازگشایی مرز خسروی در اربعین امسال خبر داد و افزود: امیدواریم با رایزنی های بیشتر بتوانیم طرف عراقی را هم برای مهیاسازی زیر ساخت های عبور و مرور زائرین در ایام اربعین فراهم سازند.

بازوند خاطرنشان ساخت: ضمن تقدیر از توجه دولت در رسمی کردن مرزهای سومار، شومی و شیخ صله، بتوانیم ضوابط بین الملل دو طرف در تسهیل تردد مرزی کرمانشاه فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه