English

مهدی ستوده مطرح کرد؛

وجود ۱۷۷ بقعه متبرکه و امام زاده در استان اردبیل

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ۱۷۷ بقعه متبرکه و امام زاده در سطح استان اردبیل وجود دارد.

وجود 177 بقعه متبرکه و امام زاده در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حجت السلام مهدی ستوده ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل امروز در نشست خبری هفته وقف در امام زاده سید صدرالدین بن موسی الکاظم (ع) اردبیل با اعلام این خبر گفت: ۱۷۷ بقعه متبرکه و امام زاده در سطح استان وجود دارد و امام زادگان به قطب بزرگ فرهنگی و خدمت رسانی به مردم تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اجرای حسن نیت واقعین در اولویت برنامه های اوقاف و امور خیریه استان است ، بیان کرد: وقف احسانی ماندگار و تجلی تعاون اجتماعی است و سنت پیامبران و ائمه اطهار است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود : از مجموع ۴۲۰۰ رقبه اوقاف و امور خیریه استان ۲۴۰۰ رقبه مربوط به کشاورزی است که در تلاش هستیم از این ظرفیت در راستای اشتغال زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

ستوده با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه علم و فناوری از فعالیت انجمن یاوران علم و فناوری و مجمع خیرین علم و فناوری در پارک علم و فناوری اردبیل با هدف ترویج فرهنگ وقف در استان خبر داد.

وی بیان کرد: پذیرایی شایسته از زائرین آذری در اربعین حسینی ، اجرای طرح های آرامش بهاری، ضیافت الهی ، جشن ولایت در ایام غدیر، دوره های سبک زندگی ایرانی اسلامی و برگزاری برنامه های فرهنگی در مناسبت های مختلف از جمله برنامه های فرهنگی محوری در امام زادگان و بقاع متبرکه استان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه