English

سردار عزیزاله ملکی خبر داد؛

توقیف ۲۲ میلیارد کالای قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 22 میلیارد و 400 میلیون ریال در بندرعباس خبر داد.

توقیف  22 میلیارد کالای قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار عزیزاله ملکی  فرمانده انتظامی هرمزگان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 22 میلیارد و 400 میلیون ریال در بندرعباس خبر داد. 

وی گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات پیچیده پلیسی از اقدام افرادی سودجو که با انجام مراحل غیر قانونی  کالاهای قاچاق را از گمرک شهید رجایی بارگیری و سپس در زمان مناسب به استان های مرکزی انتقال می دادند مطلح و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی از انتقال این محموله توسط یک دستگاه تریلر در محور ایسین "بندرعباس" مطلع و با هماهنگی مقام قضائی خودرو مذکور را شناسایی و توقیف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو یک هزار و 464 قوطی مکمل دارویی، 20 دستگاه ماینر برقی، تعداد 30 دستگاه پاور بیت کوین، 2 دستگاه ال ای دی ، 8 هزار و 540 عدد باطری تلفن همراه قاچاق کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده برابر اعلام کارشناسان 22 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است، اذعان داشت: اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه