English

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد

۱۰۰ میلیارد بودجه برای باشگاه ذوب آهن نیاز داریم

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت:100 میلیارد بودجه برای باشگاه ذوب آهن نیاز داریم.

100 میلیارد بودجه برای باشگاه ذوب آهن نیاز داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، جواد محمدی در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: علاوه بر هزینه‌های جاری باشگاه، پرسنل، تیم فوتبال و ...این باشگاه 25 تیم دیگر هم دارد که حدودا 100 میلیارد تومان می‌شود که جذب آن کار ساده‌ای نیست و نیاز به تلاش بالایی دارد.

وی گفت: تیم فوتبال ذوب آهن 4 ماه گذشته در حالی کار خود را آغاز کرده بود که هیچ‌گونه پولی نگرفته بودند ولی تاکنون 10 درصد دریافت کردند.

محمدی ادامه داد: ذوب‌آهن باشگاهی است که بیش از 50 سال قدمت دارد و وابسته به یک امپراتوری به نام ذوب‌آهن است که سرمایه عظیم مالی و سخت‌افزاری پشتیبان آن است.

وی اظهار کرد: موفقیت ما در باشگاه ذوب‌آهن قطعا در سایه تعامل و هم‌افزایی اتفاق می‌افتد؛ احترام به پیشکسوتان و مسائل فرهنگی از جمله مسائل مهمی است که در باشگاه مطرح است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: رسول کربکندی منت سر من گذاشته است که قبول زحمت کرده و در باشگاه حضور پیدا کرده است.

محمدی گفت: کربکندی در جلسه کمیته انضباطی که چند روز پیش برگزار شد هم حضور داشت و نکاتی را مطرح کرد، حضور او در باشگاه یک قوت قلب برای باشگاه است.

وی همچنین در ارتباط با مشکل برق ورزشگاه بیان داشت: مشکل ژنراتور برق فولادشهر که چندین بار حین مسابقه قطع شده بود، پیگیری شد و قرارداد آن منعقد شده که در آینده فیدر دوم در ورزشگاه نصب خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به اینکه جلسات خوبی با علیرضا منصوریان داشتیم، گفت: انتظارداریم  تیمی که با بیش از 40 میلیارد بسته شده است در نیمه بالایی جدول باشد.

فعالیت باشگاه ذوب آهن در 26 رشته

سخنگوی باشگاه ذوب آهن نیز در این نشست خبری گفت: انتقادات سازنده رسانه‌ها می‌تواند بسیار کمک کند و اگر در راه رشد صعودی باشگاه باشد، از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

احمد جمشیدی بیان کرد: هر مجموعه‌ای به دنبال تغییر مدیریت ممکن است دچار افت مقطعی شود که طبیعی است واین افت دلیل بر ناکارآمدی نیست.

وی افزود: خیلی کارها در باشگاه ذوب آهن انجام شده اما خیلی کارها نیز بر زمین مانده که امیدوارم با برنامه‌ریزی به سمت پیشرفت برویم.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب‌آهن تک‌رشته‌ای نیست و در 26 رشته فعالیت می‌کند، باید در تمامی رشته‌ها برنامه‌ریزی کنیم و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه