English

۱۰ تا ۲۰ آبان ماه؛

نمایشگاه وجشنواره گل های داوودی در باغ گل های اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از برگزاری نمایشگاه وجشنواره گل های داوودی از 10 تا 20 آبان ماه در باغ گل های اصفهان خبر داد.

نمایشگاه وجشنواره گل های داوودی در باغ گل های اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فروغ مرتضایی نژاد گفت: در نمایشگاه و جشنواره گل های داوودی درباغ گل های اصفهان 30 هزار گلدان داوودی در 200 نوع برای نمایش عموم عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره گل های داوودی در شهر اصفهان، اظهار کرد: گل های داوودی مخصوص پاییز است و به دلیل تنوع رنگی زیادی که دارد می تواند در زمانی که درختان هنوز خزان زده نشده اند، صحنه های زیبایی برای شهر و شهروندان خلق کند.

مرتضایی نژاد ادامه داد: در نمایشگاهی که از 10 تا 20 آبان ماه در محور میانی باغ گل های شهر اصفهان برگزار می شود، 30 هزار گلدان داوودی در 200 واریته و نوع برای نمایش عموم عرضه خواهد شد. ساعت برگزاری این نمایشگاه از 8 صبح تا 20 است.  

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: این گونه ها در مرکز تحقیقات محمودآباد وابسته به سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان پرورش یافته اند و در حال حاضر در این مرکز موفق به تولید 300 رقم گل داوودی شده ایم. 

وی با بیان اینکه از سال گذشته به دنبال گلدانی کردن گل های داوودی و نمایش آنها برای شهروندان بودیم، گفت: در شهر نیز اقدام به کاشت گل های داوودی کردیم چراکه گل های داوودی، جزء گونه های مقاوم و با نیاز آبی کم است.

مرتضایی نژاد در مورد امکان خرید گل های داوودی در نمایشگاه آتی، افزود: در نمایشگاه امسال امکان خرید و فروش وجود ندارد و امیدواریم در نمایشگاه سال آینده این ظرفیت با توجه به تولیدات مرکز تحقیقات محمودآباد فراهم شود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان بیان کرد: گل داوودی جزء گل های با دوام و دائمی به شمار می رود و در راستای سیاست های ما برای جایگزینی گونه های مقاوم به جای گونه های با نیاز آبی فراوان تولید و عرضه می شود.   

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه