English

محمدعلی گلشن در دیدار با مدیر شهرداری منطقه ۴ همدان مطرح کرد:

ارسال گزارش تخلفات شهری به سامانه ۱۳۷/تعامل دوسویه در راستای رضایتمندی شهروندان

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با اشاره به تعامل دوسویه در راستای رضایتمندی شهروندان، بین شهرداری منطقه 4 و مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات، از ارسال گزارش ها وتخلفات شهری به سامانه 137 سخن گفت.

 ارسال گزارش تخلفات شهری به سامانه 137/تعامل دوسویه در راستای   رضایتمندی شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد علی گلشن، سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان در دیدار با مدیر منطقه 4 شهرداری همدان، ضمن خوش آمد گویی به مدیر و کارکنان، در راستای رضایتمندی شهروندان، توجه به لزوم مستندسازی ، پیگیری و بروز کردن ساختار اداری و رضایتمندی شهروندان، خواستار استفاده از ساختار سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ در ارسال گزارش های تخلفات شهری بالاخص ساخت  سازهای غیرقانونی و سدمعبر توسط مسئولین نواحی و معاونت خدمات شهری منطقه شد.

 وی در ادامه به کاهش اقدامات قهری و تنش زا در برخورد با عوامل ایجاد سدمعبر اشاره و خواهان اقدام فوری و استفاده بیشتر از ظرفیت کمیته بدوی بند ۲۰ ماده ۵۵ مناطق جهت تشکیل پرونده کسبه متخلف و طرح در کمیسیون مذکور جهت اخذ رای پلمب و برخورد قانونی با آن ها شد.

مجید یوسفی نوید، مدیر شهرداری منطقه چهار نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب گلشن به این سمت و با اشاره به کار سخت و طاقت فرسای کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در برخورد با متخلفین و اجرای طرح انضباط شهری ، بر حمایت مالی و معنوی از کارکنان مذکور تاکید و خواستار تعامل بیشتر در اجرای هرچه بهتر قوانین و مقررات شهری شد.

در پایان جلسه یوسفی نوید با اهدا لوح تقدیر و هدیه به تعدادی از کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری که در انجام پروژه های این منطقه همکاری نزدیک داشته اند تقدیر و قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه