English

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری :

ساماندهی دست‌فروشان در محدوده حرم مطهر و مسجد جمکران

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: در راستای تامین نظم شهری توانسته‌ایم علاوه‌ بر جمع‌آوری دست‌فروشان از نقاط حساس شهری بخصوص هسته مرکزی، آن‌ها را در دو منطقه پارکینگ شرقی حرم و مسجد مقدس جمکران ساماندهی کنیم تا آنها نیز بتوانند به نوعی فعالیت خود را ادامه دهند.

ساماندهی دست‌فروشان در محدوده حرم مطهر و مسجد جمکران

به گزارش خبرگزاری موج از قم، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم با اشاره به عملکرد اداره‌کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم در سال 96 اظهار کرد: جمع‌آوری و ساماندهی دست‌فروشان از سطح شهر به خصوص اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران یکی از اقدامات ویژه این مجموعه بوده است.

در استان قم بیش از 4 هزار دست‌فروش وجود داشت

وی با تاکید بر حفظ شان و جایگاه سیما و منظر شهری در شهر قم اظهار کرد: در استان قم بیش از 4 هزار دست‌فروش وجود داشت که مطابق برنامه ریزی صورت گرفته آن دسته از دست فروشانی که استحقاق ساماندهی را داشته اند نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام کرده‌ایم.

دستفروش

احمدرضا شفیعی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری معتقد بر این است که در صورتی که اثبات شود شخصی مخارج زندگی خود را از راه دست‌فروشی تامین می‌کند بسترهای فعالیت قانونی با رعایت ضوابط شهری را فراهم کند تصریح کرد: در این راستا توانسته‌ایم علاوه‌ بر جمع‌آوری دست‌فروشان از نقاط حساس شهری بخصوص هسته مرکزی، آن‌ها را در دو منطقه پارکینگ شرقی حرم و مسجد مقدس جمکران ساماندهی کنیم تا آنها نیز بتوانند به نوعی فعالیت خود را ادامه دهند.

شهر مقدس قم به عنوان یک جهان‌شهر مطرح است

وی با بیان اینکه نیروهای اداره کل تخلفات شهری به طور مستمر در محدوده حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران مشغول گشت‌زنی بوده تا با متخلفان در حوزه دست‌فروشی برخورد و نسبت به جمع‌آوری آنان اقدام کنند تصریح کرد: شهر مقدس قم به عنوان یک جهان‌شهر مطرح است و در این راستا باید نظم و سیما و منظر شهری حفظ شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی