English

حسن قبادی خبر داد؛

ورود بیش از ۳ هزار زائر اتباع خارجی به پایانه مرزی بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار از ورود بیش از 3 هزار زائر از جمهوری آذربایجان از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

ورود بیش از 3 هزار زائر اتباع خارجی به پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسن قبادی ، فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: تاکنون 3 ‌هزار و ۵۰۰ زائر آذری جهت شرکت در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی در قالب ۶۰ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری از طریق پایانه مرزی بیله سوار وارد کشورمان شدند.

وی با بیان اینکه از مجموع 3 هزار و ۵۰۰ زائر، ۸۰۰ نفر به‌صورت پیاده به پایانه مرزی بیله سوار مراجعه کردند، تصریح کرد: تمهیدات لازم در قالب ۶ کمیته تخصصی برای خدمت‌رسانی به زائرین آذری در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان بیله سوار بیان کرد: با مشارکت‌های مردم خیر و حسینی شهرستان بیله سوار موکب حضرت سیدالشهدا(ع) در پایانه مرزی بیله سوار مستقر و در حال خدمت‌رسانی به زائرین آذری است.

قبادی با بیان اینکه تردد زائرین آذربایجانی در فضایی آرام و بدون مشکل در جریان است، افزود: موکب مرزی حضرت سیدالشهدا(ع) در هنگام بازگشت زائرین از پیاده روی اربعین نیز پابرجا و به زائرین حسینی ارائه خدمت می‌کند.

وی با قدرانی از مشارکت مردم حسینی و خیر شهرستان بیله سوار در تکریم و پذیرایی از زائرین آذری در موکب سیدالشهدای پایانه مرزی بیله سوار، بیان کرد: از روزهای نخست ورود زائرین آذری برای تکریم زائرین حضرت  سیدالشهدا(ع) تمهیدات لازم در سطح شهرستان در نظر گرفته شده بود و این تهمیدات همچنان تداوم دارد‌.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه