English

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی مدیران تأسیسات گردشگری در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از برپایی دوره آموزش های مدیریت پسماند ویژه مشاغل مرتبط با حوزه گردشگری خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مدیران تأسیسات گردشگری در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی دهنوی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مدیران تأسیسات گردشگریاظهار کرد: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برنامه آموزشی ویژه مدیران تأسیسات گردشگری شهر اصفهان شامل هتل داران، سفره خانه داران و مهمان پذیر داران با رویکرد مدیریت پسماند تدوین و اجرا می شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این دوره آموزشی افزایش آگاهی های این قشر در راستای مدیریت صحیح پسماندها و به تبع آن تغییر نگرش و بهبود رفتار در مواجهه با پسماندهاست تا از این طریق بتوان شاخص هایی مانند تفکیک از مبدأ را افزایش داد.

 دهنوی با اشاره به تجهیز اماکن گردشگری اصفهان به زیرساخت های تفکیک از مبدأ شامل مخازن ذخیره سازی پسماندهای خشک، افزود: در این برنامه مدیران تأسیسات گردشگری اصفهان، آموزش هایی در زمینه ماهیت و انواع پسماندها، قوانین مدیریت پسماند، هرم استراتژیک مدیریت پسماند و مسئولیت اجتماعی دریافت می کنند و در پایان نیز می توانند پاسخ پرسش های خود را با کارشناسان مربوطه عنوان کنند.

وی در خصوص جزییات اجرایی این طرح نیز توضیح داد: در این طرح طی یک برنامه 2ساعته در محل سالن اجتماعات هتل سپاهان، حدود 120نفر از مدیران و مسئولان هتل ها، مسافرخانه ها، سفره خانه ها و ... توسط اساتید و کارشناسان مربوطه آموزش داده می شوند و پس از پایان برنامه آموزشی، اقدامات لازم جهت تجهیز ساختمان ها برای انجام امر جداسازی پسماند خشک، انجام می گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، آموزش را کلید موثر و کارگشای ثمربخشی طرح های مدیریت پسماند دانسته و بیان کرد: آموزش های تخصصی در حوزه مدیریت پسماند می تواند نگرش شهروندان را در هر قشر و صنف تغییر داده و منجر به ارتقای رفتارهای آن ها شود و ما با توجه ویژه به این اصل، به صورت مستمر برای مجموعه های مختلف طرح ها و برنامه های آموزشی تدوین کرده ایم که به طور ادواری این آموزش ها در اختیار فراگیران قرار می گیرد و در ادامه با تأمین سخت افزارها و نرم افزارهای آموزشی مورد نیاز، برای ثمردهی این فرآیند آموزشی اجرایی، تلاش می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه