English

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد:

صرفه جویی یک و نیم میلیارد تومانی با حذف قبوض گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: حذف قبوض کاغذی گاز موجب صرفه جویی یک و نیم میلیارد تومانی هزینه ها، سالانه در مازندران می شود.

صرفه جویی یک و نیم میلیارد تومانی با حذف قبوض گاز

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، جعفر احمدپور اظهار داشت:  با حذف قبوض کاغذی گاز از یکم آذر ماه همزمان با سراسر کشور در استان ، علاوه بر افزایش سرعت انجام خدمات و حفظ محیط زیست ، یک و نیم میلیارد تومان در هزینه ها صرفه جویی می شود.  

وی در ادامه با اشاره به ثبت اطلاعات  60 درصد مشترکان مازندرانی  در سامانه  جمع آوری اطلاعات این شرکت افزود : مشترکان گاز برای دریافت صورتحساب هر دوره، باید شماره اشتراک جدید قبض گاز را به سامانه 200020194 شرکت گاز مازندران  و یا شماره اشتراک جدید گاز را به همراه ستاره یک (شماره اشتراک *1) به سامانه 1000194 شرکت گاز ایران ارسال کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران ثبت شماره تلفن همراه مشترک در سایت  ghabz.nigc.ir، ورود به سایت شرکت گاز مازندران و انتخاب گزینه خدمات الکترونیکی جمع آوری اطلاعات تماس مشترکان گاز و دریافت نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خدمات الکترونیک گاز مازندران را از دیگر راههای ثبت اطلاعات مشترکان گاز اعلام کرد.

وی گفت : با هماهنگی های انجام شده ، دهیاریها و شوراهای روستا ، شماره همراه و کدپستی مشترکان روستایی را جمع آوری و به شرکت گازشهرستانها ارسال می کنند.  

احمدپوربا اشاره به اینکه ثبت حضوری اطلاعات مشترکان ، با همکاری نیروهای کنتورخوان این شرکت از ابتدای مهرماه امسال در حال انجام است افزود : با بسترها و روش های فراهم  شده پیش بینی می شود تا پایان آبان ماه ، اطلاعات 90 درصد مشترکان گاز استان تکمیل و در سامانه شرکت گاز ثبت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه