English

به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان؛

کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار در رسانه برگزار می شود

کارگاه تخصصی مدیریت کسب و کار در رسانه با تاکید بر مطبوعات با حضور رضا ابراهیم زاده به همت فرهنگسرای رسانه در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار می شود.

کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار در رسانه برگزار می شود

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه گفت:کارگاه تخصصی مدیریت کسب و کار در رسانه با حضور رضا ابراهیم زاده 24 مهر ماه ساعت 16 تا 18 در مجتمع  مطبوعاتی اصفهان برگزار می شود.

به گفته  فاطمه شفیعی وضعیت کاغذ، گرانی و کمبود آن این روزها به معضل اصلی رسانه‌های مکتوب تبدیل شده است، و متاسفانه مشکلی جدی محسوب می شود که بر پیکره رسانه های مکتوب آسیب وارده نموده است.

وی معتقد است: برگزاری  این  دوره ها  روش های به روز در آمد زایی در نشریات مکتوب در آن مطرح می شود ، یکی از راهکارهایی است که می توان بر مشکلات  اقتصادی نشریات  چیره شد.

 شفیعی گفت: مطبوعات  آیینه و نمایی از جامعه هستند که هر چه حال و روز خوش تری داشته باشند بهتر می توانند در راستای  اطلاع رسانی  و ارتقا سطح فرهنگ و هنر جامعه گام بردارند.

مدیر فرهنگسرای رسانه اظهار داشت:  شنیدن خبر تعطیلی رسانه ها  نشان از بحران مالی  در روزنامه هاست  که اگر کسب و کار در رسانه  رونق بگیرد می توان جلوی این بحران را گرفت.

به گزارش موج؛ علاقمندان جهت شرکت در کارگاه آموزشی مدیریت کسب و کار در رسانه می توانند به آدرس فرهنگسرای رسانه واقع در مجتمع مطبوعاتی  طبقه 2 واحد 20 مراجعه و یا با شماره تلفن 35544096  تماس حاصل فرمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه