English

مدیر کل راهداری اردبیل خبر داد:

ورود بیش از ۳ هزار زائر اتباع خارجی اربعین به پایانه مرزی بیله سوار

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل از ورود ۳ هزار زائر اتباع خارجی به پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

ورود بیش از ۳ هزار زائر اتباع خارجی اربعین به پایانه مرزی بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی ، مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی روند حمل و نقل زائران اربعین در اردبیل گفت: بیش از 3 هزار زائر اتباع خارجی از کشورهای گرجستان، روسیه، جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز وارد پایانه مرزی بیله‌سوار مغان شدند و این میزان زائر با 60 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برای عزیمت به کربلای معلی وارد این پایانه شدند.

وی مرز خروجی برای زائران اتباع خارجی را مرزهای چذابه و شلمچه دانست و تصریح کرد: هشت گیت برای ارائه خدمات گذر مرزی به آنان در پایانه مرزی بیله‌سوار فعال بوده که زائران پس از ورود به کشور در نمازخانه بزرگ اهل بیت(ع) مورد استقبال و پذیرائی قرار گرفته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل مرز خروجی و برگشت ناوگان زائران استان اردبیل و اتباع خارجی برای عزیمت به کربلای معلی پایانه مرزی  چذابه برشمرد و افزود: به خاطر اوج بازگشت زائران اربعین حسینی پیش فروش بلیط اتوبوس و دایر کردن سرویس‌های دربستی به غیر از مرزهای چهارگانه از 24 تا 29 مهرماه در استان اردبیل ممنوع است.

رحمتی با اشاره به اینکه اقدامات گذر مرزی و تردد اتباع خارجی در کمتر از 5 دقیقه انجام می‌شود، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده زائران اتباع خارجی کشورهای روسیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز از طریق پایانه مرزی شلمچه و چذابه عازم کربلای معلی خواهند شد.

وی با اشاره به اعلام نرخ کرایه جابه‌جائی مسافران به مرزهای مهران و خسروی از مبدا تمامی شهرهای استان توسط انجمن صنفی شرکت‌ها به شرکت‌های حمل و نقل گفت: همکاران راهداری از طریق سامانه 141 به طور شبانه‌روزی برای جوابگویی و ثبت پیشنهادات و انتقادات و شکایت‌های رسیده جوابگو هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه