English

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان خبر داد:

حضور فعال بانوان در مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر در اصفهان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ازحضور فعال بانوان در مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر به مدت 2 روز با حضور 29 رقابت کننده در اصفهان خبر داد.

حضور فعال بانوان در مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، آرش اخوان بیان داشت: مسابقات آزاد مهارت نماچینی آجر به مدت 2 روز با حضور 29 رقابت کننده از سراسر کشور و 1 رقابت کننده از کشور افغانستان برگزار گردید که 4 نفر از این رقابت کنندگان بانوان فعال در این حوزه بودند.

وی ضمن اشاره به کیفیت برگزاری این مسابقات، مطابق با استانداردهای بین المللی و مهارتی، حضور زنان در عرصه صنعت ساختمان را گامی ارزنده در گسترش و پیشرفت صنعت ساختمان دانست.

اخوان هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاء فرهنگ مهارت آموزی در کشور، جلب نظر بنگاه های اقتصادی، صنایع و صنوف در ارتقاء مهارت شاغلان و توسعه مشارکت صنایع و صنوف با بخش های آموزشی، ایجاد فرصتی مناسب جهت تبادل فنی و تجارب حرفه ای بین شاغلان و بنگاه های اقتصادی، شناسایی کمبودهای موجود در آموزش های فنی و حرفه ای برای شاغلان و برنامه ریزی برای رفع آنها، به هنگام سازی دانش و توانایی شاغلان و همچنین شناسایی نخبگان و استادکاران مهارتی عنوان کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با اشاره به جذابیت برگزاری این مسابقات در استان اصفهان افزود: 3 نفر از بازدیدکنندگان باانگیزه درخواست حضور در مسابقه را نمودند که پس از طی مراحل و ضوابط خاص این دوره از مسابقات به عنوان شرکت کننده مشغول به فعالیت شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه