English

فرمانده مرزبانی کشور در کرمانشاه اعلام کرد:

خروج ۵۵۰ هزار زائر اربعین از مرزهای چهارگانه کشور طی ۲۴ ساعت گذشته

سردار قاسم رضایی از خروج ۵۵۰ هزار زائر اربعین از مرز‌های چهارگانه کشور به عتبات عالیات خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته از مجموع ۵۵۰ هزار نفر از چهار پایانه مرزی ایران چذابه، شلمچه، مهران و خسروی، سهم کرمانشاه 27 هزار نفر بوده است.

خروج 550 هزار زائر اربعین از مرزهای چهارگانه کشور طی 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده مرزبانی کشور، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی با اعلام خبر خروج بیش از نیم میلیون زائر اربعین از مرزهای کشور به سمت عتبات عالیات، ابراز داشت: سهم مرز خسروی از خروج این تعداد زائر اربعین ۲۷ هزار نفر بوده است.

وی تصریح کرد: بنا برگزارشی که به من اعلام‌شده، تا این ساعت بیش از ۲۰ هزار نفر به‌صورت قانونی از مرز خسروی راهی عتبات عالیات شده‌اند و این روند تا تکمیل ظرفیت پذیرش در کشور عراق ادامه خواهد داشت.

سردار رضایی افزود: اگر به گمرکات سایر کشور‌ها اعلام شود که در ۲۴ ساعت، حدود ۵۵۰ هزار نفر به‌صورت قانونی و بدون هیچ مشکل خاصی از یک کشور خارج و وارد کشور دیگری شده‌اند، قطعاً باور نخواهند کرد و این حجم از تلاش شبانه‌روزی، جزء عنایت خداوند متعال نیست.

فرمانده مرزبانی کشور بابیان این مطلب که هرچند مرز خسروی سالیان بسیاری محل تردد زوار عتبات عالیات بوده و امسال پس از چند سال وقفه برای نخستین بار میزبان زائران اربعین شده است، اظهار داشت: بروز برخی از مشکلات و کاستی‌ها احتمالی به‌سرعت در دست بررسی و مرتفع شدن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه