English

انتصاب سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی منصوب شد.

انتصاب سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین معبودی ،مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم تکریم رئیس قبلی و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار گفت: در جمعیت هلال احمر سکون معنا ندارد بلکه هر چقدر در جمعیت هلال احمر فعالیت کنیم باز هم جای کار هست.

وی افزود: فعالیت های جمعیت هلال احمر محدود به یک بخش نیست بلکه فعالیت های مختلف امدادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دارد که در هر کدام‌ می توان برنامه های متعددی تدوین و اجرا کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه شورای اجرایی جمعیت هلال احمر بیله سوار جزو فعال ترین شوراهای اجرایی جمعیت هلال احمر استان است، تصریح کرد: تحقق شعار "هر خانوار یک امدادگر" جز با همکاری تمامی عناصر و اقشار محقق شدنی نیست و همه تلاش ما عملی شدن این شعار است.

معبودی با اشاره به ضرورت آموزش دوره های جمعیت هلال احمر تشریح کرد: برای آموزش به اقشار مختلف مردم و کارکنان ادارات برنامه های متعددی داریم و وارد فاز اجرایی و عملیاتی این برنامه ها شده ایم.

حسن قبادی، فرماندار شهرستان بیله سوار هم در این مراسم گفت: جمعیت هلال احمر به معنای واقعی کلمه مردمی است و مردمی بودن را به منصه ظهور رسانده است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر بیله سوار همیشه در آمادگی کامل به سر می برند، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر تبدیل به برند شده است و در حوادث خدمات رسانی مناسبی انجام می دهند.

یادآور می شود در این مراسم از خدمات محمدعلی هادی رئیس قبلی جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار تقدیر و علی شهبازی به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بیله سوار معرفی شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه