English

اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها

با توجه به وقوع ناپایداری در ساعات بعدازظهر توصیه می شود از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند، تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

خودداری از تردد در حاشیه رودخانه ها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، وضعیت جوی در این استان طی امروز پنجشنبه ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود که در  ساعات بعدازظهر و اوایل شب قابل ملاحظه خواهد بود.

در ساعات صبح تا ظهر شرایط جوی و دریایی پایدار اما با تاثیر امواج ناپایدار در ساعات بعدازظهر در استان رشد ابر خواهیم داشت که سبب رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای باد در اکثر نقاط استان می شود.

بنابر پیش بینی کارشناسان هواشناسی هرمزگان، شدت باد در برخی نقاط شرقی استان قابل ملاحظه خواهد بود.

با افزایش ابرهای  ناپایدار، شرایط دریا به ویژه در محدوده تنگه هرمز  نسبتا مواج خواهد شد که با توجه به احتمال  وقوع تند باد لحظه ای توصیه می شود شناورهای سبک از تردد دریایی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خودداری کنند.

گفتنی است؛ با توجه به وقوع ناپایداری در ساعات بعدازظهر توصیه می شود  از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند، تمهیدات لازم  در بنادر استان  صورت گیرد.

روز جمعه از میزان شدت بارش در استان کاسته شده و در برخی نقاط مرتفع و مناطق غربی رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

شایان ذکر است؛ از لحاظ دمایی موقتا روز جمعه افزایش نسبی دما در طول روز خواهیم داشت و از روز شنبه در غالب نقاط کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه