English

باید از ظرفیت مشاغل خانگی و گردشگری بیشتر استفاده شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: آنگونه که لازم است از ظرفیت‌هایی مانند گردشگری و صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و... استفاده نکرده‌ایم.

باید از ظرفیت مشاغل خانگی و گردشگری بیشتر استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدحسین ریاحی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در آیین معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردکان بدون ارائه اطلاعات بیشتر در این مورد با بیان اینکه این شهرستان در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش مهمی را در استان یزد ایفا می‌کند؛ افزود: نگاه امروز این اداره‌کل، حفظ اشتغال موجود و توسعه برنامه‌های منجر به تولید و اشتغال بیشتر است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه اسکتبار جهانی علیه ایران اسلامی ادامه داد: با همراهی و صبوری مردم و نیز قطع وابستگی در بسیاری از زمینه‌ها به خارج از کشور، نقشه‌های شوم دشمنان برای ضربه‌زدن به کشور، اقتصاد و اشتغال نتیجه‌بخش نبوده است.

ریاحی با انتقاد از اینکه مراکز آموزش عالی افراد مورد نیاز رشته‌های مرتبط با صنعت را تربیت نمی‌کنند،گفت: اشتغال در بخش کشاورزی هشت درصد است آنگونه که لازم است از ظرفیت‌هایی مانند گردشگری و صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی و... استفاده نکرده‌ایم.

 وی با قدردانی از زحمات اصغر دشت‌آبادی، محمد فتاحی اردکانی را به‌عنوان رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردکان معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه