English

سال گذشته بیشترین حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان مربوط به یزد بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در سال گذشته طبق بررسی انجام شده بیشترین آمار حضور در راهپیمایی سیزده آبان کشور مربوط به یزد بود.

سال گذشته بیشترین حضور در راهپیمایی 13 آبان مربوط به یزد بود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در  نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، افزود: در این روز تعدادی از دانشجویان و نسل جوان  شهید شدند و مجلس شورای اسلامی هم روز ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار مصوب کرد و در دنیا منفورترین حکومت اسرائیل و آمریکا هستند که خودکامه و مستکبرانه و تروریست وار در دنیا رفتار کرده و شناخته می شوند و هر کجای دنیا که مظلومی کشته می شود، دست آمریکا و اسرائیل در کار است.

وی ادامه داد: دشمنان همواره سعی دارند تا موفقیت های بزرگ ما را کوچک نشان دهند و دشمن می خواهد تبلیغات کند که سیزده آبان قدیمی شده و لذا باید بزرگداشت این روز ،امسال هرچه باشکوه تر برگزار شود و همچون گذشته اقشار مختلف حضور داشته باشند ، در سال گذشته طبق بررسی انجام شده بیشترین آمار حضور در راهپیمایی سیزده آبان کشور مربوط به یزد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۱۳ آبان تبلور حرکت معنوی و نورانی است که باعث سرشکستگی دشمنان می شود و به فضل خداوند امسال نیز مردم همچون گذشته با حضور خود مشت محکمی به دهان استکبار خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه