English

علی صالحی خبر داد؛

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در هرمزگان

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان، در بندرعباس و دیگر حوزه های قضایی این استان خبر داد.

اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح هر مسجد، یک حقوقدان در استان، اظهار داشت: به موجب این طرح، حقوقدانان با حضور در مساجد و میعادگاه های نمازجمعه به آگاهی بخشی و پاسخ گویی به سوالات قضایی و حقوقی شهروندان می پردازند.

علی صالحی خاطر نشان کرد: این طرح در حال حاضر در مساجد شهرستان بندرعباس و دیگر حوزه های قضایی این استان در حال اجرا است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان یادآور شد: به موجب طرح هر مسجد یک حقوقدان، با همکاری ائمه جمعه و جماعات و هیأت امنای مساجد؛ حقوقدانان، قضات و مسئولان قضایی، بر اساس اولویت ها، با حضور در مساجد و محلات مختلف، نسبت به آموزش همگانی مسائل قضایی و حقوقی به شهروندان اقدام می کنند.

وی در ادامه افزود: طرح‌ قاضی مدرسه نیز کماکان به طور جدی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و به منظور ارتقای سطح آگاهی های حقوقی دانش آموزان و شناخت آسیب‌های احتمالی در مدارس استان درحال اجرا است که بر اساس آمار مورد استقبال دانش آموزان و والدین آن ها قرار گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود: مقرر شده تا، در سال جاری، این طرح ساماندهی و گسترش یابد و دوره های آموزشی به تناسب اولویت بندی جرائم و مناطق پرخطر برگزار شود.

وی تصریح کرد: با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان در خصوص عواقب خشونت و بزهکاری نیز طرح های مختلفی در حال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی