English

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خبر داد:

اتصال ۷۲ نقطه ترافیکی به شبکه فیبر نوری تا پایان سال در اصفهان

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: 72 نقطه ترافیکی در اصفهان تا پایان سال 98 به شبکه فیبر نوری متصل می شود.

اتصال 72 نقطه ترافیکی به شبکه فیبر نوری تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدحمیدرضا ابطحی با اشاره به خرید و نصب باکس فیبرنوری 72 نقطه ترافیکی و نیز تأمین کابل فیبر نوری و اتمام پروژه کانال‌سازی برق، شبکه، فوندانسیون و هندهول 72 نقطه ترافیکی شهرگفت: امید است تا پایان سال تعداد نقاط ترافیکی و تقاطع های متصل به شبکه فیبر نوری سازمان فاوا شهرداری اصفهان از مرز 220 تقاطع عبور کند.

وی با اشاره به  نظارت سالانه بر اجرای شبکه اختصاصی فیبرنوری و تقاطع های سطح شهر اضافه کرد: حوزه معاونت شبکه و زیرساخت این سازمان در طی یکسال گذشته طراحی و نظارت کانال سازی فیبرنوری خیابان چهار باغ عباسی را نیز به انجام رسانده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان در ادامه از طراحی شبکه فیبر نوری داخلی ساختمان های باغ پرندگان، میدان میوه و تره بار شهرداری در یکسال گذشته خبر داد و افزود: پشتیبانی بی وقفه از تجهیزات و تاسیسات مرکز داده شهرداری و نیز شبکه فیبر نوری اختصاصی به طول 340 کیلومتر(کابل) از دیگر فعالیت های سازمان فاوا در این مدت بوده است.

معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوا شهرداری نیز  به پشتیبانی شبکه داخلی شهرداری شامل 100 ساختمان و 103 لینک بی سیم اشاره کرد و افزود: پشتیبانی از شبکه ارتباطی تقاطع های فعلی سطح شهر به تعداد 150 نقطه و اینترنت شهرداری مجموعاً با پهنای باند 106 مگابیت بر ثانیه نیز بر عهده این سازمان است.

احسان جعفری با اشاره به خرید فایروال لبه اینترنت و تامین و به روز رسانی سیستم مقابله با تهدیدات در لایه کاربران (آنتی ویروس) شبکه شهرداری یادآور شد: سازمان فاوا پشتیبانی از کلیه دستگاه ها و تجهیزات سخت افزاری، دوربین های نظارت تصویری، تجهیزات ناوبری اتوبوسرانی و خدمات شهری شهرداری و ... به تعداد بیش از 10هزار دستگاه  را نیز عهده دار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه