English

بهرام آقاخانی:

۲۰۰۰ ورزشکار اردبیلی درگیر مسابقات هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: حدود 2 هزار ورزشکار دربیش از 600 روستا در 10 شهرستان استان درگیر این مسابقات هستند

2000 ورزشکار اردبیلی درگیر مسابقات هستند
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل ، بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : جام خوشه چین علاوه بر ایجاد شور ونشاط بستری مناسب برای کشف استعدادهای ورزشی نهفته در روستائیان است .
 
او ادامه داد: در نگاهی به ورزش روستایی ، جای خالی یک جام این چنینی بشدت احساس می شد که تدوین و ابلاغ جام خوشه چین ، باعث تغییر نگرش به ورزش روستایی شده است، چرا که روستاهای ما سرشار از پتانسیل و استعدادهای ورزشی است که این استعدادهای درقالب یک جام و یا المپیاد می تواند شکوفا شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه جام خوشه چین دراستان اردبیل در دو رشته تیمی فوتبال و والیبال و سه رشته انفرادی شامل هفت سنگ مهارتی ، دوومیدانی و چوب کشی برگزار شد گفت : رشته های تیمی به میزبانی شهرستان گرمی برگزار شد و رشته های انفرادی نیز مهرماه سالجاری به میزبانی شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد .
 
آقاخانی بیان کرد : حدود 2 هزار ورزشکار دربیش از 600 روستا در 10 شهرستان استان درگیر این مسابقات هستند که باعث ایجاد شور و نشاط مضاعف دربین ورزشکاران روستایی و خانواده هایشان شده است و می تواند زمینه ساز تقویت همدلی بین جوامع روستایی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه