English

سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد مطرح کرد؛

دستگیری ۹۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در حاشیه مدارس هرمزگان

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی رزمایش زنگ نشاط 2 و دستگیری 92 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در صنوف حاشیه مدارس استان خبرداد.

دستگیری 92 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر در حاشیه مدارس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی استان در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان، خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر و با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، طرح ضربتی پاکسازی محلات آلوده و صنوف حاشیه مدارس با عنوان رزمایش زنگ نشاط 2 در استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که بصورت همزمان در سایر مناطق آلوده استان اجرا شد مجموعا 84 نفر از معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ بهدانی فرد خاطر نشان کرد: در این رابطه در بازرسی از منازل و پاتوق خرده فروشان 6 کیلو و 482 گرم انواع مواد مخدر در بسته های کوچک و آماده توزیع و مقداری مشروبات الکلی کشف، 7 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ هدایت و 15 دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با تأکید بر جدیت پلیس در اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شد.

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین از اولیاء، مربیان و مدیران مدارس مختلف تحصیلی خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه توزیع و فروش مواد مخدر ، مواد دخانی و دیگر اقلام ممنوعه در صنوف حاشیه مدارس، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی جرم و پلمپ واحد صنفی متخلف اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه