English

محمد رضا براداران؛

مجمع فوق العاده هیات کشتی استان اردبیل برگزار می شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان اربیل گفت: مجمع فوق العاده هیات کشتی استان اردبیل روز دوشنبه 8 شهریورساعت 13 در سالن کنفرانس حسین رضا زاده برگزار خواهد شد.

مجمع فوق العاده هیات کشتی استان اردبیل برگزار می شود

محمد رضا براداران معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اردبیل گفت: تا به این لحظه هیچ گونه نامه از  سوی فدراسیون کشتی در جهت لغو مجمع فوق العاده هیات کشتی استان اردبیل به اداره کل ورزش و جوانان استان  ارسال نشده است.

وی ادامه داد: طبق اعلام فدارسیون کشتی ایران مجمع فوق العاده هیات کشتی استان اردبیل روز دوشنبه 8 مهر ماه ساعت 13 در سالن کنفرانس حسین رضا زاده برگزار خواهد شد.

معاون ورزشی اداره کل  ورزش وجوانان استان اربیل اضافه کرد: زمان برگزاری مجمع هیات کشتی استان به تمام اعضاء مجمع و رئیس هیات کشتی استان اردبیل به صورت کتبی ارسال شده است و اطلاع دقیق از زمان و ساعت  برگزاری مجمع فوق العاده این رشته ورزشی دارند.

برادران با توجه به لغو مجمع هیات کشتی استان بیان کرد: با امضاء پنچ نفر از اعضاء مجمع هیات کشتی استان اردبیل  می توان مجمع را برگزار کرد و تا به این لحظه هیچ یک از این تعداد امضاء خود را پس نگرفته اند.

وی با اشاره به برکناری روسای هیات ورزشی استان که عملکرد مناسبی در چند سال اخیر داشته اند گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به تنهایی نمی تواند رئیس هیات ورزشی برکنار کند به همین خاطر بررسی های صورت گرفته است تا روسای هیات ورزشی که عملکرد مناسبی در رشته ورزشی خود ندارند را به فدراسیون ها  معرفی کنیم.

معاون ورزشی اداره کل  ورزش وجوانان استان اربیل تصریح کرد: برای ارزیابی هیات های ورزشی نمی توان فقط یک رده سنی را  ملاک قرار داد شاید در سایر رده های سنی موفقیت های مناسبی را به دست آورده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه