English

درخواست مردمی از رئیس کل دادگستری لرستان؛

حکم اعدام محکوم لرستانی «ک.م» تا تامین مبلغ دیه متوقف شود

جمعی از خیرین لرستان، از رئیس کل دادگستری این استان خواستند تا زمان تامین مبلغ دیه، از اجرای حکم اعدام یک پدر لرستانی جلوگیری کند.

حکم اعدام محکوم لرستانی «ک.م» تا تامین مبلغ دیه متوقف شود

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، جمعی از خیرین و دلسوزان استان از محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان خواستند در رایزنی با قوه قضائیه، به صورت موقت از اجرای حکم اعدام «ک.م» جلوگیری کند.

ماجرا از این قرار است که یک جوان لرستانی اهل کوهدشت، از دختر یکی از اقوام «ک.م» خواستگاری می کند و پس از دریافت پاسخ منفی، نزاعی میان دو خانواده صورت می گیرد.

این درگیری در شهرستان کوهدشت ادامه پیدا می کند تا اینکه خواستگار توسط خانواده دختر به قتل می رسد.

خانواده مقتول، «ک.م» را به عنوان قاتل معرفی می کنند در حالی که متهم، خود را از همه اتهامات مبرا می داند اما در نهایت، پرونده پس از چند بار نقض در دیوان عالی کشور، به تایید این دادگاه عالی می رسد و حکم قصاص «ک.م» صادر می شود.

این در حالی است که همسر و 3 فرزند خردسال «ک.م» در شرایط نامساعدی در یکی از روستاهای شهر ری مقیم هستند و گذران زندگی برایشان سخت و دشوار است.

حال، جمعی از دلسوزان و خیرین لرستان در پی برگزاری مراسم گلریزان جهت تامین مبلغ دیه مقتول هستند اما، خبر رسیده که قرار است حکم اعدام، سحرگاه روز جمعه هفته آینده اجرا شود.

محمد رزم به طور موقت از اجرای حکم اعدام جلوگیری کند

علی ایحال، جمعی از اصحاب رسانه، خیرین و دلسوزان لرستان برآن شدند تا در قالب درخواستی، از محمد رزم رئیس کل دادگستری لرستان بخواهند تا از اجرای حکم اعدام به صورت موقت جلوگیری کند تا خانواده متهم بتوانند در مهلت تعیین شده، مبلغ دیه را تامین و به خانواده مقتول تقدیم کنند.

خبرگزاری موج نیز از رئیس کل لرستانی دادگستری استان تقاضا دارد تا به این مهم ورود کرده و از مرگ سرپرست یک بانوی هم استانی و 3 فرزندش جلوگیری کند.

خیرین لرستان به یاری خانواده محکوم بشتابند

از سوی دیگر، موج ضمن دعوت از همه خیرین و دلسوزان استان لرستان، از آنان می خواهد تا بار دیگر، گره از مشکل یک خانواده لرستانی باز کنند، شاید این اقدام مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • M.f

    این ماجرایی که نوشتین اصلا صحت نداره پس لطفا پاکش کنین

    • ناشناس

      سلام
      اقای محترم این مطلبی که نوشتید اصلا واقعیت نداره،اطفا یک طرفه قضاوت نکنید،شما باید با خانواده مقتول صحبت داشته باشید تا واقعیت ماجرا رو بدونید،نه تنها خانوتده مقتول از هر کسی از شهر بپرسید واقعیت ماجرا رو‌میگن،یه بیگناه این وسط کشته شده،لطفا پاک کنید مطلبو یا شماره تماس بزارید تا خودمون برات بیگم‌ واقعیت مطلبو

    • ادمین

      با سلام
      لطفا در صورت داشتن اطلاعات در همین مطلب شماره ای از خود قرار بدید تا با شما تماس گرفته شود

  • M.f

    این ماجرا اصلا صحت نداره پس پاکش کنین

  • هم استانی

    سلام
    جناب آقای ساکی جنابعالی ازکل ماجرای ک م
    اطلاع ندارید یاشماپرونده رونخواندید یااشتباه به حضورتان رسانده اندازشما خواهش دارم شما که اهل رسانه هستید تا چیزی را دقیق نمدونید ان رانشر ندهید چراکه شما اهل رسانه هستید وبایستی واقعیت این ماجرا را نشرمیدادیدنه اینکه انچه که خانواده قاتل بگوید
    چراکه اظهارات جنابعالی رامردم میخوانند ومردم قضاوت میکنند درمورد خانواده مقتول
    همین رامیگویم که شما ازکل ماجرا اگاهی ندارید وگرنه این مطالب را نمی نوشتید
    باتشکرازشما

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی