English

با حضور فرماندار اصفهان؛

ساختمان و پست امداد اداره گاز در حسن آباد جرقویه علیا افتتاح شد

ساختمان اداری و پست امداد اداره گاز در حسن آباد جرقویه علیا در اصفهان با حضور فرماندار اصفهان افتتاح شد.

ساختمان و پست امداد اداره گاز در حسن آباد جرقویه علیا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان در آیین افتتاح ساختمان و پست امداد  اداره گاز ضمن اظهار خرسندی از اینکه مکانی امن و راحت در جهت خدمات رسانی کیفی در اختیار مردم شهر حسن آباد جرقویه علیا قرار می گیرد، گفت: داشتن اداره ای مناسب و شایسته حق مردم ولایت مدار و زحمت کش این منطقه کویری است و از امروز می توانند در این اداره از خدمات گازرسانی و خدمات پشتیبانی 24 ساعته پست امداد بهره مند شوند.

علوی اظهار داشت: این پروژه، که عملیات اجرایی آن بالغ بر 2۰ میلیارد ریال هزینه داشته اشت، در زمینی به مساحت 2هزار متر مربع احداث گردیده است.

وی افزود: سالیانه میلیارد ها تومان برای نگهداری از تاسیسات و تجهیزات گازرسانی در سطح استان هزینه می شود لذا صیانت از این سرمایه های ملی و قدردانی ازنعمت گاز طبیعی که یکی از انرژی های ارزشمند و استراتژیک کشور است وظیفه همگانی است.

علوی، با اشاره به اینکه درحال حاضر99.7 درصد جمعیت استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشد افزود: بیش از 26 هزار کیلومتر شبکه گاز درسطح استان اجرایی شده که این حجم از شبکه بیانگر میزان خدمت به مردم استان در حوزه گازرسانی است.

وی ضمن تاکید بر نکات ایمنی و مصرف منطقی گاز گفت: در این شهرستان بطور میانگین هر خانوار سالانه 6هزار متر مکعب گاز مصرف می کند که در صورت صرفه جویی علاوه بر کاهش هزینه گازبهای خود می تواند نقش بسزایی در توسعه گازرسانی در سایر بخش ها بویژه صنایع داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: سیاست و چشم انداز ما استمرار و ایمنی گاز است و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان در مسیر خدمتگزاری به مردم  همواره سرآمد بوده اند.

در ادامه این مراسم معاون استاندار و فرماندار اصفهان حجم گازرسانی در سطح استان اصفهان را قابل تقدیر دانست و گفت: گاز یکی از عناصر زیربنایی توسعه و چرخه تولید در سطح استان است و ما خرسندیم که تقریبا در تمامی نقاط استان شعله گاز افروخته شده است.

سیستانی با بیان اینکه شرکت گاز به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسان برتر در سطح استان است که منشاء خیر و برکات زیادی در اقتصاد و صنعت استان بوده، افزود:در حوزه خدمات گازرسانی رضایتمندی مردم بالا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه