English

عباس راستی:

۳۳۰ دانشجو مینابی از حمایت کمیته امداد بهره‌مند هستند

رئیس کمیته امدادشهرستان میناب گفت: در حال حاضر یک هزار و 700 دانش‌آموز و 330 دانشجو مینابی از حمایت این نهاد بهره‌مند هستند.

330 دانشجو مینابی از حمایت کمیته امداد بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس راستی رئیس کمیته امداد شهرستان میناب ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، اظهار داشت: هر‌ساله و در آستانه بازگشایی مدارس جشن عاطفه ها، باهدف تأمین لوازم موردنیاز برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند برگزار شده؛ که در همین راستا کمک‌ها و هدایای نقدی و غیر نقدی توسط مردم و خیرین جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

راستی گفت: در راستای رفع بخشی از نیازهای تحصیلی دانش آموزان در اقدامی خداپسندانه دو خیر مینابی، 255 دست لباس فرم مدارس به ارزش 24 میلیون و 700 هزار تومان جهت توزیع بین دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم این شهرستان به کمیته امداد اهدا کردند.

وی افزود: همچنین ویژه‌برنامه ای در قالب مرحله دوم جشن عاطفه ها در تاریخ 10 مهرماه در سطح مدارس اجرا خواهد شد که امیدواریم با همکاری آموزش‌وپرورش کمک های جمع آوری شده در این مرحله نیز به دست دانش آموزان نیازمند شناسایی شده، برسد.

رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: در حال حاضر یک هزار و 700 دانش‌آموز و 330 دانشجو در این شهرستان تحت حمایت این نهاد در مقطع مختلف تحصیل می‌کنند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه